عصبانیت شدید زیدان بعد از توقف برابر سویا

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما و به نقل از مارکا، رئال مادرید در یکی از حساس ترین بازی‌های هفته سی و پنجم لالیگا با تساوی دو بر دو برابر سویا متوقف شد تا نتواند به صدر جدول رده بندی صعود کند.

زیدان در نشست خبری بعد از بازی به انتقاد از داوری پرداخت. او گفت: من واقعا چیزی نمی‌فهمم. اگر صحنه برخورد توپ با دست میلیتائو پنالتی بود باید یک پنالتی هم به سود ما گرفته می‌شد. توضیحات داور به هیچ وجه من را قانع نکرد.

او ادامه داد: من هیچ وقت درباره داوری صحبت نکرده‌ام اما امروز عصبانی هستم و از عملکرد داوری رضایت ندارم. من بیشتر از این درباره داوری صحبت نمی‌کنم و فقط از داور می خواهم که قانون برخورد توپ با دست را واضح تر توضیح دهد.

زیدان ادامه داد: آنچه که باعث ناراحتی و عصبانیت بیشتر من می‌شود این است که هیچ توضیح در این زمینه داده نمی‌شود. من به فوتبال اطمینان دارم. دلیل عصبانیت من این است که در دو صحنه بسیار مهم به ضرر ما سوت زده شد.

سرمربی رئال درباره عملکرد تیمش گفت: از عملکرد بازیکنان راضی هستم و براین باور هستم که شایسته بیشتر از یک امتیاز بودیم. این بازی تمام شد و تا پای مرگ برای قهرمانی خواهیم جنگید. سه بازی دیگر باقی مانده است و باید تلاش کرد که در آنها به پیروزی دست پیدا کرد. من عصبی هستم چرا که شایسته پیروزی بودیم. به هر حال این بازی تمام شد و باید روی دیدارهای بعدی تمرکز کرد.

در جدول رده بندی لالیگا اتلتیکو مادرید با 77 امتیاز صدرنشین است و رئال و بارسلونا هم 75 امتیازی هستند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.