عملیات تروریستی دشمنان صلح و امنیت در افغانستان از روی استیصال است

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در این بیانیه آمده است:

«بســم الله الـرحـمن الـرحیـم»

«بِـأَیِّ ذَنْـبٍ قُـتِـلَـتْ»

تسلیت و تعزیت به ملت مسلمان ، مجاهد، آزاده، مبارز و قهرمان افغانستان اسلامی آری بار دیگر دخترکان معصوم و بی گناه افغانستان اسلامی، مظلومیت و حقانیت خویش را با شهادت امضاء کردند. جنایت غیرانسانی و تروریستی این بار در مقابل مدرسۀ دخترانۀ سیدالشهدا «علیه السلام» در غرب کابل، نشان از درماندگی و استیصال نظام سلطه و استکبار جهانی در برابر صلح و امنیت افغانستان و موجب تأسف و تأثر ملت بزرگ ایران و دیگر مردم جهان شد.

این بار دستان جنایتکارانۀ دشمنان بشریت که تا مرفق غرق در خون انسان های بی گناه است، از آستین دجالان روبه صفت و جلادان بی رحم و کوردل تحت سلطۀ استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل درآمد و دخترکان مسلمان شیعۀ بی گناه را در کشوری مظلوم، با قساوت هرچه تمام تر، قتل عام کرد.

امروزه تروریسم، چالش جدی و تهدیدی بزرگ علیه بشریت و صلح و امنیت و بر هم زننده نظم جهانی است که پهنه وسیعی از دنیا، از اروپا تا آفریقا و آسیا به ویژه کشورهای اسلامی مانند سوریه، فلسطین، یمن، عراق، لیبی، پاکستان و افغانستان را در برگرفته و متأسفانه به کرات شاهد چنین جنایات تروریستی وحشیانه ای هستیم که نتیجه آن خسارات عظیم انسانی، ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی و به وجود آمدن موانع بزرگ در مسیر رشد و پیشرفت این کشورهاست.

این جنایت و دیگر جنایات تروریستی مشابه هیچ تناسبی با مبانی ادیان الهی و آسمانی نداشته، بلکه با سوء استفاده از مقدسات ادیان و ایجاد اختلافات مذهبی، موجب ایجاد تنش، درگیری و جنگ در کشورها، به خصوص سرزمین های اسلامی است و همگی در راستای منافع مبتنی بر فروش سلاح و به دست آوردن منافع و سود بیشتر از رقابت‌های تسلیحاتی بوده و علت اصلی غالب تنش‌ها و ناامنی‌ها در دنیا می‌باشد.

به حول الله و بر اساس سنت دیرین الهی، این گونه جنایات کشنده و مصیبت بار و خون های به ناحق ریخته، به زودی زود گریبان آمران و عاملان و مسببان آن را گرفته و موجب خروج نیروهای نظامی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار، وناتو مکار و اخراج تمامی نیروهای جاسوسی، امنیتی واطلاعاتی از سرزمین افغانستان اسلامی می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تسلیت مجدد این ضایعه به جامعه بزرگ بشریت و کشورهای اسلامی به ویژه به محضر حضرت ولی عصر «اروحنا فداه» و کشور دوست و برادر افغانستان، از درگاه ایزد متعال برای روح شهیدان این حادثۀ تروریستی طلب رحمت و علو درجات کرده و به جلادان بیرحم وکوردل وابسته به کفرو استکبار جهانی اعلام می دارد؛ که بنا به فرمایش مقتدای عظیم الشأن جهان اسلام حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) دوران بزن در رو تمام شده و به زودی پاسخ این اقدام شنیع و غیرانسانی خود را به شدیدترین شکل ممکن از کشورهای مسلمان منطقه دریافت خواهند کرد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.