گردان‌های القدس شهادت ۳ مبارز خود را تایید کرد/ تاکید سخنگوی این گروه بر “پاسخ سخت”

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، به نقل از سایت شبکه الجزیره، ابوحمزه، سخنگوی گردان‌های القدس ظهر امروز، سه‌شنبه توییت کرد: هرگز تا زمانی که خصومت و تجاوز در قدس، غزه، کرانه باختری و علیه اعراب‌ اسرائیل ادامه دارد، دست از حملات برنخواهیم داشت. کل فلسطین در مرزهای جغرافیایی در دست ماست.

ابوحمزه تصریح کرد: ما در برابر قهرمانی بی‌نظیر هستیم که مجاهدان ما در میدان آن را نشان می‌دهند و آنها زیر سایه جنبش مبارز ما آموزش دیده‌اند، آنها در دست فرمانده شهید بهاء ابوالعطا پرورش یافته‌اند و تا زمان پیروزی یا شهادت پای وعده و پیمان خود ایستاده‌ایم.

او خاطرنشان کرد: پاسخ ما به هدف گرفتن غیرنظامیان بی‌دفاع و ترور مبارزان و مجاهدان مقاومت پاسخی سخت خواهد بود و دشمن باید هر لحظه منتظر باشد.

از طرفی این گردان‌ها اسامی سه مبارز خود را که امروز به شهادت رسیدند، اعلام کرد. آنها در هدف‌گیری آپارتمانی مسکونی در غرب غزه توسط اشغالگران به شهادت رسیدند.
طبق اعلام این گروه، نام آنها به ترتیب فرمانده شهید سامح فهیم هاشم المملوک (۳۴ ساله) مسؤول یگان موشکی منطقه شمال در گردان‌های القدس، شهید مبارز محمد یحیی محمد أبو العطا (۳۰ ساله) یکی از فرماندهان میدانی یگان موشکی در لشکر غزه و شهید مبارز کمال تیسیر سلمان قریقع (۳۴ ساله) یکی از فرماندهان میدانی یگان موشکی در لشکر غزه است.

گردان‌های القدس باز هم تاکید کرد: پاسخ به جنات ترور آنها سخت خواهد بود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.