نیروی انتظامی سازمانی بزرگ و بنگاه خدمات رسانی به مردم است

سردار حسین اشتری در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه ضیافت الله، اظهار کرد: نیروی انتظامی ماموریت های متنوع و گسترده ای در اقساط نقاط کشور از جمله مرزها و شهرها دارد  و بیش از ۱۰۰میلیون نوع خدمت به مردم ارائه می دهد. 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) که فرمودند “وجه تمایز پلیس با دیگر نیروهای مسلح خدمات رسانی متنوعی است که به مردم ارائه می دهد”، افزود: پلیس افتخار خدمت رسانی به مردم را دارد و این افتخار بسیار بزرگی برای نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس می بایست در تراز جمهوری اسلامی ایران باشد، تصریح کرد: این هدف پیش روی ما است که می بایست خود را به این نقطه مطلوب برسانیم.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: با بهترین خدمات و جذب بهترین نیروها  به پلیس مقتدر، مهربان و هوشمند که مد نظر رهبر معظم انقلاب “مدظله العالی” است، دست پیدا می کنیم.

اشتری گفت: پلیس در تمام جای جای میهن اسلامی در حال خدمت رسانی است، در زمان سیل و بیماری کرونا در کنار کادر درمان به ماموریت های ترافیکی و انتظامی می پردازد.

وی با بیان اینکه پلیس در حدود ۲ هزار نقطه در سراسر کشور در حال خدمت رسانی است، بیان کرد: پلیس در ماه مبارک رمضان در شب های قدر با رعایت دستور العمل های بهداشتی و همکاری با کادر درمان در آماده باش کامل به سر می برد و بحمدالله در این راستا به خوبی عمل کرده است.

اشتری با اشاره به اینکه پلیس در عین اقتدار و رافت اسلامی در خدمات رسانی به مردم از هیچ کوشش دریغ نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: با متخلفان قاطعانه برخورد قانونی خواهد داشت و در جمع آوری اراذل و اوباش و متخلفان هیچگونه اغماضی نخواهد کرد.

حجت السلام شاهرخی نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به سردار اشتری گفت: لرستان ۴ هزار و ۳۰۰ شهید و تعدادی جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده و از جمله شهدای نیروی انتظامی که موجب افتخار این استان است.

وی افزود:  نیروی انتظامی نیرویی با تلاش و خستگی ناپذیر در سراسر کشور بوده و در همه عرصه ها حضوری فعال داشته و در ایجاد امنیت و آرامش نقش افرینی کرده است. 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان نقش نیروی انتظامی را بسیار درخشان و چشم گیر برشمرد و گفت: پلیس در تمام شبانه روز و ایام تعطیل به خدمت رسانی به مردم می پردازد که این تلاش مورد نظر ولی عصر(عج) است. 

شاهرخی ضمن تقدیر از سردار اشتری در توجه ویژه به استان لرستان از نظر امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی، تصریح کرد: احساس امنیت در لرستان کم نظیر است و این جز به خاطر تلاش کارکنان پلیس فداکار چیز دیگری نیست.

امام جمعه خرم آباد گفت: احساس امنیت زمینه ساز اقتصاد و سرمایه گذاری اقتصادی و احساس امنیت در لرستان مثال زدنی است.

نماینده ولی فقیه دراستان بیان کرد: موقعیت کلیدی لرستان با استان های همجوار این استان را مورد توجه خاص قرار داده و که این می بایست مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در پایان از نیروی انتظامی از برخورد با اراذل اوباش، انهدام باندهای سلاح و مهمات و قاچاقچیان مواد مخدر تقدیر کرد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.