مردم فرصت انتخاب دولت کارآمد و خدمتگزار را از دست ندهند

حسن شریعت نژاد در نشست هم‌اندیشی شورای وحدت نیروهای انقلاب لرستان با اصحاب رسانه، با اشاره به این‌که شورای وحدت لرستان همانند سراسر کشور چند ماهی است که فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: این شورا از مجموعه جریانات، گروه‌ها و احزاب تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: لرستان جزو اولین استان‌هایی است که شورا را تشکیل داده و در کشور جزو برترین‌هاست.

شریعت نژاد با اشاره به اینکه ما در این شورا دنبال ایجاد وحدت بین همه نیروهای انقلاب هستیم، ادامه داد: شورای وحدت مخالفتی با هیچ جریانی ندارد و به سمت همه دست دوستی دراز کرده و هم‌اکنون کمیته‌ها و کارگروه‌های متفاوتی تشکیل شده است.

نائب رئیس شورای وحدت لرستان با اشاره به تشکیل شورای وحدت در تمام شهرستان‌ها، بیان کرد: بخش اصلی کار ما در رابطه با انتخابات شورای اسلامی و ریاست جمهوری است.

وی با اشاره به اینکه این شورا از حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی جهت شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت کرده، عنوان کرد: این شخص فرد انقلابی است که نقطه تاریکی در زندگی خود ندارد، متواضع و پاکدست است و ما نیز حضور ایشان در انتخابات را به عنوان یک مطالبه عمومی درخواست کردیم.

او بیان کرد: امروز صدها نفر از اساتید دانشگاه لرستان از ایشان دعوت کردند که در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کنند.

شریعت‌نژاد ادامه داد: مطالبه عمومی مردم این است که کسی در رأس کار بیاید که کارآمد و انقلابی باشد و در مقابل فساد و رانت ایستادگی کند

وی افزود: در رابطه با انتخابات شورای شهر کمیته‌هایی تعیین شدند که با بررسی‌های لازم نامزدهای اصلح را معرفی می‌کنند.

شریعت نژاد ادامه داد: شورای شهر محل آزمون و پرورش افراد است و زمینه‌ای برای کارنابلدها نیست که خود را برای مسئولیت‌های بعدی آماده کنند.

نائب رئیس شورای وحدت لرستان عنوان کرد: در هر مرحله و مقطعی باید شورای شهر ما نسبت به گذشته ارتقاء پیدا کند.

وی افزود: ما در انتخاب‌های خود باید به برنامه‌ها و ایده‌های عملی و اجرایی نگاه کنیم نه تعصبات قومی خود، به‌شدت نیازمند عقلانیت در انتخاب افراد هستیم.

شریعت نژاد تأکید کرد: کار شورای وحدت این است که به مردم برای معرفی و انتخاب افراد اصلاح کمک کنند.

نائب رئیس شورای وحدت لرستان عنوان کرد: کارآمدی، تخصص و شایسته‌سالاری در انتخاب برای ما مهم است و احزاب سیاسی را صرفاً مدنظر نداریم.

وی با اشاره به تشکیل دو هیئت اجرایی ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ذیل شورای وحدت لرستان، افزود: هیئت اجرایی ریاست جمهوری اهدافی را دنبال می‌کند که برگرفته از سخنان و منویات امام خمینی (ره) و مقام معظمی رهبری و سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی است.

شریعت نژاد عنوان کرد: یکی از سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی ایجاد فرصت و زمینه برای حضور در صحنه است.

نائب رئیس شورای وحدت لرستان با اشاره به اینکه تغییر و تحول و اصلاحات را باید از صندوق رأی ببینیم، عنوان کرد: مردم بدانند که این فرصت برای انتخاب یک دولت کارآمد و خدمتگزار را نباید از دست بدهند و بدانیم که با انتخاب درست می‌توانیم سهم خودمان را از حاکمیت بگیریم.

وی افزود: یکی از سیاست‌های شورای وحدت استفاده از ظرفیت رسانه‌هاست که مردم آن‌ها را قبول دارند که در این راستا کارگروه رسانه در شورا تشکیل شده که قصد دارد از نظرات شما استفاده کند و حتی بعد از انتخابات نیز حوزه رسانه تأثیرگذار و دغدغه‌مند مشکلات مردم هستند و می‌توانند از کاهش مشکلات یا ارائه برنامه سهیم باشند.

شریعت نژاد گفت: ما در شورای وحدت کمیته‌های زیادی داریم که شما می‌توانید کمک کنید که با همفکری و هم‌اندیشی قدم بزرگی را برای ارتقاء شهر و استان برداریم.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.