دیدار با خانواده شهدا توفیق الهی و پشتوانه معنوی پلیس است

سردار حسین اشتری با تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا اظهار کرد: واژه های گذشت و فداکاری به معنای واقعی کلمه را باید در نهاد مقدس شهیدان جان برکف اسلام و انقلاب جستجو کرد، چرا که این افلاکیان خاکی با دل بریدن از همه لذت های دنیا پا در راه و هدفی مقدس نهاده و پرچم اسلام را همواره در جهان برافراشته نگاه داشتند. 

وی شهادت را نقطه اوج دفاع از ارزش های دینی و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی دانست و افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا اقدامی ارزشی و توفیق الهی بوده که پشتوانه معنوی پلیس در اجرای مقتدرانه ماموریت هاست.

فرمانده نیروی انظامی در ادامه با بیان اینکه همواره باید قدردان فداکاری های شهیدان و خانواده صبور آنان بود، خاطرنشان کرد: یکی از مصادیق قدردانی و تقدیر از شهیدان و خانواده های صبور آنان ادامه دادن راه آنان و پاسداری از امنیت کشور می باشد که با خون پاک و مقدس شهیدان به ثمر نشسته است.

 سردار اشتری دیدار با خانواده شهدا را توفیق الهی و پشتوانه معنوی پلیس دانست و خاطرنشان کرد: دیداربا خانواده شهدا در قبال ایثار و فداکاری آنان، کوچکترین کار ممکن و یک توفیق الهی بوده و وظیفه تمامی مسئولان است که در خدمت خانواده معظم شهدا باشند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.