کرونا؛ سر به زیرتر از همیشه در مازندران

بر اساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر ۱۴۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار جدید بستری و ۱۰ بیمار هم ترخیص شدند. ۳۴ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

از سوی دیگر دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه، اظهار کرده که در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۶۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی تصریح کرده که، در همین مدت تعداد ۹۱ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرده که، هم اکنون ۴۹۶ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۱۲ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، در تازه‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزار ماسک وزارت بهداشت، چهار شهرستان مازندران از وضعیت نارنجی به زرد تغییر یافتند.

به این ترتیب در حال حاضر ۱۲ شهرستان بابل، آمل، قائم‌شهر، ساری، جویبار، محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، بهشهر، تنکابن و رامسر وضعیت نارنجی و ۱٠ شهرستان بابلسر، فریدون‌کنار، سیمرغ، سوادکوه، سوادکوه‌شمالی، میاندورود، نکا، کلاردشت، عباس‌آباد و گلوگاه در وضعیت زرد قرار دارند. 

بر این اساس، هم‌اکنون در مراکز درمانی زیرنظر دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، 637 بیمار مبتلا به کووید 19 و یا مشکوک به ویروس کرونا، بستری هستند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.