همراهی مردم علت تداوم انقلاب است/عبور از بحران‌ها باتکیه برجوانان

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، حجت‌الاسلام مهدی ستوده پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان انقلاب از تمامی عرصه‌ها به دنبال ضربه زدن به نظام هستند ملت با بصیرت ایران اسلامی با درک شرایط حساس کنونی در مقابل تهدیدات ایستادگی کرده و احساس بالای مسئولیت خود را در قبال به ثمرنشستن اهداف و آرمان‌های انقلاب اثبات کردند.

به گفته وی با پشتیبانی مقام معظم رهبری و چراغ راه قرار دادن اهداف تعیین شده ظلم ستیزانه بنیانگذار کبیر انقلاب، ملت ایران به مسیر پرافتخار خود در مسیر حفظ استقلال و عزت کشور ادامه خواهد داد و هیچ قدرتی توان متوقف کردن توسعه کشور را نخواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل یادآور شد: تکیه بر جوانان کلید عبور تمامی مشکلات بوده و تمامی بحران‌ها را می‌توان با توسل به چنین نیروهای آگاه و ایده پردازی که از تمام توان خود برای پیروزی بهره می‌گیرند پشت سر گذاشت.

ستوده اضافه کرد: دشمنان با شبهه پراکنی در صدد نفوذ به افکار و اندیشه‌های جوانان بوده تا برنامه‌های خود برای تسخیر ذهن نسل جوان را با بهره‌گیری از هر گونه ابزار غیراخلاقی پیش ببرند.

وی ادامه داد: روحیه جهادی و تفکر انقلابی مسئولان آموزشی و فرهنگی برای آگاه سازی و بصیرت افزایی جوانان مورد نیاز بوده تا با اعتقادسازی و باورسازی مناسب مانع از موفقیت دشمنان در به خطر انداختن استقلال و عظمت انقلاب شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل شناسایی نقاط ضعف و کاستی‌های جامعه را از ضروریات مهم دانست و افزود: با تلاش جهادی و آسیب شناسی مناسب، نقاط قوت نیز به خوبی مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.