اعزام تیم های درمانی به مناطق کم برخوردار استان تهران

به گزارش سایت «تاریخ ما»، تیم های درمانی چند تخصصی مرکز بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، به روستای حمامک شهرستان پاکدشت و محله باغ آذری جنوب تهران، جهت ارائه خدمات رایگان پزشکی و توانبخشی، اعزام شدند.

تیم های درمانی متشکل از متخصصان مغز و اعصاب، بیماری های عفونی و روانپزشکی، پزشک عمومی، و همچنین کارشناسان روانشناس بالینی، مشاور خانواده، کاردرمانی، گفتاردرمانی، تغذیه، مامائی، پرستاری و آموزش سلامت، با استقرار در مدرسه روستای حمامک، خدمات رایگان پزشکی و توانبخشی به روستائیان حمامک ارائه دادند.

تیم متخصصان قلب و عروق، روانپزشکی، پزشک عمومی، روانشناس بالینی، مشاور خانواده، کاردرمانی، مامائی، بینایی سنجی و شنوایی شناسی، نیز با استقرار در مسجد حضرت امیرالمومنین (ع)  محله باغ آذری، به بیش از ۲۰۰ تن از اهالی این محله خدمات رایگان پزشکی و توانبخشی ارائه دادند.

متخصصان شرکت کننده در این اردوهای جهادی، در قالب اجرای طرح شهید دکتر رهنمون و اعزام تیم های درمانی چند تخصصی به مناطق محروم و کم برخودار و به مناسبت ایام دهه فجر، با همکاری و مشارکت بیمارستان های روانپزشکی رازی و  توانبخشی رفیده، کلینیک های اسماء و نظام مافی (مراکز تابعه دانشگاه علوم بهزیستی)  اعزام شدند.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.