مشکلات صنفی و اجتماعی دانشجویان اردبیلی بررسی می‌شود

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، شهریار شیری آراسته پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان اردبیل با اعلام این خبر تصریح کرد: بدون شک دانشجویان به عنوان ذخیره‌های علمی و فرهنگی هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و می‌بایست با افزایش نظارت بر فعالیت‌های صنفی و اجتماعی مشکلات و موانع پیشرفت در ابعاد مختلف مورد واکاوی قرار گیرد.

وی افزود: حضور دانشجویان در تشکل‌های مختلف فرهنگی و سیاسی و فعالیت مورد انتظار می‌تواند مفید واقع شده تا زمینه حضور هر چه مناسب دانشجویان در عرصه‌های مورد نیاز جامعه را فراهم نماید.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل یادآور شد: تمامی فعالیت‌های دانشجویان باید در مدار آیین‌نامه‌های تشکیلات دانشجویی قرار گیرد تا در این خصوص با محور قرار دادن منویات مقام معظم رهبری علاوه بر فعالیت‌های دانشجویی از تحصیلات عالی نیز به دور نماند.

شیری آراسته با بیان اینکه احصای موانع و مشکلات دانشجویان به کمیسیون دانشجویی می‌تواند باعث کاهش تراکم مسائل طرح شده دانشجویی باشد، یادآور شد: با مشارکت و آرای اعضای فعال و منتخب این کمیسیون‌ها می‌توان به ارائه راهکارهای اصولی پرداخت.

به گفته وی توجه به مسائل معیشتی دانشجویان بومی و غیربومی و نظارت بر خوابگاه‌ها و سلف سرویس‌ها از دیگر اولویت‌های مهم این بخش بوده تا دانشجویان با کمترین چالش و دغدغه فعالیت‌های علمی و اجتماعی خود را در مسیر قانونی طی نمایند.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.