۴۰ عنوان کتاب در دانشگاه کردستان چاپ شد

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما», فردین اخلاقیان بعد از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه کردستان اظهارداشت: در طول دوران چهار ساله تصدیگری ریاست دانشگاه کردستان در راستای ارتقای شاخص های اموزشی, پژوهشی, روابط بین الملل و فضاهای اموزشی فعالیت های بسیاری رقم خورده است.

وی افزود: تاسیس پژوهشکده کردستان شناسی و چاپ بیش از ۴۰ عنوان کتاب در این عرصه، همکاری با دانشگاه های قلیم! پذیرش ۲۸۰ دانشجوی خارجی, برگزاری همایش های بین المللی از دیگر فعالیت هایی است که طی چهار سال فعالیت در این دانشگاه به آن دست یافته ایم.

رئیس سابق دانشگاه کردستان ادامه داد: همچنین در بحث کمیت نیز در فضاسازی محیط های آموزشی! رفاهی و و ورزشی موفقیت های بسیاری داشته ایم و در خصوص ارتقای شاخص های کیفی نیز موفق عمل کرده ایم و پژوهش های بسیاری در زمینه های مختلف به چاپ رسیده است.

اخلاقیان یادآور شد: دانشگاه کردستان تنها دانشگاه دولتی استان است و به همین جهت به لحاظ سرانه دانشجویی نسبت به میانگین کشوری در رتبه های پایینی قرار داریم و با توجه به اینکه هزینه تحصیل در دیگر دانشگاه های کردستان نیز بالا است با کاهش جمعیت دانشجویی روبرو هستیم.

گفتنی است مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه کردستان با حضور مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم, تحقیقات و فناوری و سعید سمنانیان رئیس کمیسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه برگزار شد و طی ان با حکمی از سوی منصور غلامی وزیر علوم, تحقیقات و فناوری رحمت صادقی بعنوان رئیس جدید دانشگاه کردستان منصوب شد و از زحمات چندین ساله فردین اخلاقیان رئیس پیشین این دانشگاه تقدیر شد.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.