اقامت مسافران مقابل برخی هتل‌های خراسان‌شمالی!

یونس کاظمی در گفت و گو با خبرنگار «تاریخ‌ما» با اشاره به اینکه وضعیت واحدهای اقامتی در این استان مطلوب نیست و بسیاری از هتل ها در حال ورشکسته شدن هستند، افزود: از آنجایی‌که مسافر چندانی به مکان های اقامتی این استان مراجعه نمی‌کنند، این مکان ها تبدیل به خانه ارواح شده‌اند.

وی با تصریح بر اینکه تعطیلات نوروز از جمله زمان هایی است که واحدهای اقامتی باید کسب و کار در آن ها رونق خاصی داشته باشند، ادامه داد: متاسفانه در این زمان به جای اینکه مسافران برای اقامت خود به واحدهای اقامتی مراجعه کنند در پارک‌های موجود در استان اقامت می کنند و این وضعیت در شهرهای آشخانه و بجنورد بدتر از مکان‌های دیگر است.

کاظمی اظهار کرد: به عنوان مثال در مجاورت و یا رو به روی برخی از هتل‌های این استان همچون نگین، پارک‌هایی قرار دارند که فقط تبدیل به محل اسکان مسافران شده است.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر اقامت مسافران در پارک های استان حتی طی شب سبب شده تا شهروندان نتوانند بهره ای از پارک ها داشته باشند این درحالیست که همین افراد عوارض بابت استفاده از پارک ها پرداخت می کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اگر طی سال 100 مسافر وارد این استان شود از این تعداد 9 مسافر در مکان های اقامتی اقامت می‌کنند و مابقی در پارک ها اقامت می‌یابند.

وی ادامه داد: زمانی که تعطیلاتی همچون نوروز فرا می‌رسد گشت های نظارتی روانه مکان‌های اقامتی می‌شوند و زمانیکه مالکان واحدهای اقامتی در غم نبود مسافر به سر می‌برند ایرادهایی از آنها گرفته می شود که این مالکان مجبور هستند در اوج بی مسافری، هزینه‌های زیادی را متحمل شوند و آن ایرادها را جبران کنند.

به گفته رئیس جامعه واحدهای اقامتی خراسان شمالی، معمولا اتاق های واحدهای اقامتی این استان خالی از مسافر هستند.

انتهای پیام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.