افزایش ظرفیت قطار همدان – مشهد

روح الله تقی‌زاده در گفت‌وگو با «تاریخ‌ما» با اشاره به اینکه حرکت قطار های نوروزی از 24 اسفند آغاز می‎شود، اظهارکرد: در این ایام قطار همدان-مشهد به جای یک روز درمیان به‌صورت روزانه حرکت خواهد کرد و علاوه بر آن قطار نیز به این مسیر اضافه خواهد شد.

وی با تأکید براینکه ظرفیت قطار گردشگری در راه‌آهن همدان ایجاد شده است، گفت: حرکت قطار گردشگری از اواخر اسفند آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به تور گردشگری در ایام نوروز، تصریح کرد: قطار گردشگری با یک پکیج تور خواهد بود به‌طوریکه هزینه‌های اقامت، غذا و گردش در اماکن تفریحی در این تور درنظر گرفته خواهد شد و هر شرکت مسافرتی می‌تواند این پکیج را آماده کند.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه تور قطار گردشگری به آژانس خاصی واگذار نشده است، بیان کرد: همه شرکت‌های مسافرتی آزاد هستند تا این پکیج را طراحی و فروش بلیت را آغاز کنند.

مدیرعامل راه آهن غرب کشور درباره وضعیت ساخت راه آهن همدان- ملایر عنوان کرد: راه آهن همدان-ملایر حلقه طلایی راه‌آهن غرب کشور بوده بنابراین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. با ایجاد راه‌آهن همدان-ملایر راه آهن تهران- اراک – کرمانشاه و تهران- همدان- سنندج به هم متصل خواهد شد و باعث کاهش مسافت کرمانشاه تا تهران خواهد شد.

تقی زاده با بیان اینکه ساخت قطعه یک راه‌آهن همدان-ملایر به تازگی شروع شده است، تصریح کرد: قطعه دوم این پروژه در مرحله برگزاری مناقصه است که مجری آن شرکت ساخت و توسعه راه‌های کشور است.
انتهای پیام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.