حوزه‌های علمیه و روحانیان برای تحقق بیانیه رهبری پیشگام شوند

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی صبح یک‌شنبه در آئین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج اساتید، فضلا و روحانیان دامغان به میزبانی حوزه علمیه برادران امام صادق (ع) این شهرستان ضمن بیان اینکه حوزه‌های علمیه و روحانیون باید در تحقق بیانیه رهبر معظم انقلاب برای چهلم دوم انقلاب بیش از همه پیشگام باشند، ابراز داشت: دشمن‌شناسی از موضوعات مهمی محسوب می‌شود که نباید از آن غافل شد و باید به ترفندهای دشمنان بیش از گذشته آگاه باشیم.

وی تصریح کرد: در طول ۴۰ سال از گذشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان از راه‌های مختلف برای ضربه زدن به آن از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و این مهم از جمله دکترین رؤسای جمهور آمریکا در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان بابیان اینکه حذف قدرت هسته‌ای، نفی قدرت منطقه‌ای و عدم حمایت ایران از حماس و حزب الله لبنان از ترفندهای دشمنان است، ابراز داشت: ترامپ دیوانه نیست بلکه برای رسیدن به اهداف صهیونیست‌ها بر سرکار آمده تا بتوانند به حذف ایران در عرصه‌های جهانی دست پیدا کنند.

حسینی دیباجی در ادامه تصریح کرد: قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نباید دست کم گرفت و امروز این قدرت و اقتدار روز به روز در حال افزایش است.

وی اضافه کرد: ملت ایران از انسجام ملی بالایی برخورداراست به‌طوری‌که این یکپارچگی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال با حضور آحاد ملت به نمایش گذاشته و توطئه‌های دشمنان خنثی شد.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان از جمهوری اسلامی ایران به عنوان کانون مقاومت یادکرد و ابراز داشت: وجود موشک‌های بالستیک از دستاوردهای مهم نظام در حوزه دفاعی است.

حسینی دیباجی افزود: حضور بشار اسد رئیس جمهور سوریه در ایران و دیدار وی با رهبر انقلاب نشان از پیروزی نیروهای مقاومت داشت لذا دشمنان طی چند سال میلیاردها دلار برای براندازی نظام سوریه هزینه کردند اما به اهداف خود نرسیدند.

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، در این آئین با صدور حکمی از سوی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان، حجت‌الاسلام سید محمدحسینیان امام جمعه دامغان به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اساتید، فضلا و روحانیون دامغان منصوب شد.

دامغان پنج حوزه علمیه برادران و خواهران دارد که در آن بیش از یک هزار طلبه مشغول به تحصیل علوم دینی هستند.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.