راستینه: فیلم دولت دوازدهم سکانس‌های تکان دهنده‌ای دارد

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، احمد راستینه در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس در نطق میان دستور خود ضمن گرامیداشت واقعه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: جوانان عزیز! خرمشهرها در پیش است. خرمشهر امروز ما آزادی مردم مظلومی است که تفکر خسته و واداده غربگرا از داخل و خارج معیشت مردم را به گروگان گرفته است تا مردم از انقلاب درخشان ۱۳۵۷ را ناامید شوند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس مدعی شد: خرمشهر امروز ما، شکست تفکر ظریفی است که بسیار آشنا است. تفکری که میدان دیپلماسی را در قدم آهسته با وزیر خارجه آمریکا تعریف می‌کند و میدان مجاهدت حاج قاسم را بغض آلود نفی می‌کند، میدان مجاهدتی که امروز فرزندان جبهه مقاومت فلسطین با تأسی از مکتب حاج قاسم در انتخابی سخت رژیم اسرائیل را خوار و ضعیف می کنند.

نماینده مردم شهرکرد با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، گفت: مردم در آستانه تصمیم مهمی قرار گرفته‌اند. ما می دانیم که چه بلایی بر سر معیشت مردم ما آمده است. گوشت و مرغ از سفره مردم حذف شده و مردم را به مصرف ماهی حواله می‌دهند. عادت کرده‌اند که حقیقت‌های تلخ را طنز وهن کنند و با بیل تدبیر کمر ملت را بشکنند.

راستینه با استناد بهکه اگر بناست از پول ملت فیلم درست کنید و نمایش بدهید از واقعیت‌ها فیلم درست کنید و حقایق را به مردم بگویید، اظهار کرد: رئیس جمهور می‌گوید باید از پیروزی‌های دولتش فیلم بسازند. بله این فیلم سکانس‌های تکان دهنده‌ای دارد. سکانس پایان این فیلم را باهم مرور می‌کنیم. صف‌های طولانی متعدد زن و مرد ماسک بر صورت زده در صف مرغ دونرخی، آبرویشان را برای معیشت شان به میدان آورده‌اند. سکانس پنجم فاجعه ارز، تلاطم بازار ارز، طلا، سکه، مسکن و خودرو، سرمایه‌هایی که یک شبه در بورس نصف می شود و پولدارانی که یک شبه ثروتشان چندین برابر شده، توزیع رانتی هزاران دلار ارز که معلوم نشد چه وارد کشور شده است.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: سکانس چهارم بسیار تراژیک است. آیا یادتان هست که روحانی در تبلیغاتی سال ۹۲ چه گفت؟ آقای روحانی مگر شما نگفته‌اید مشکل چند برابر شدن دلار، در عدم مشورت، خود شیفتگی، عدم استفاده از ابزارهای علمی برای اداره کشور است و دولت نخواهد گذاشت که ارزش پول ملی ظرف ۶ ماه به یک سوم برسد. هم اکنون ارزش پول ملی در چه وضعیتی است؟

نماینده مردم شهرکرد در مجلس با اشاره به تغییر قیمت سوخت در سال ۹۸ گفت: سکانس سوم فیلم دولت دوازدهم، فاجعه بنزین. سکانس دوم وعده‌های برجامی و موسیقی این سکانس بسیار وهن آلود است. سوالم این است که آیا رئیس جمهور این جمله که “طبق این توافق دی ماه سال ۹۴ تمامی تحریم ها لغو خواهد شد”، را به یاد دارد؟

راستینه افزود: ملت عزیز آماده باشد که همین روزها ۶ میلیون تن کالای اساسی دپو شده در کمرگ‌ها روانه بازار میکنند تا شاهد از غیب برسد. سکانس دوم خصوصی سازی غلط، تجمعات کارگری و رانت‌های آقازادگی خصولتی‌ها. سکانس اول، دولتی معطل اروپا و آمریکا، شرطی سازی اقتصاد، حتی با خروج آمریکا از برجام، طرح اینستکس و دروغ‌های اروپایی‌ها و معطل ماندن روابط ایران با سایر کشورهای دنیا.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس در پایان نطقش گفت: اما سکانس پیش درآمد، استادیوم؛ سال ۱۳۹۲ را به یاد بیاورید! “دولت تدبیر و امید به دنبال آن است آنچنان رونق اقتصادی ایجاد کند و آنچنان مردم از درآمد سرشار برخوردار شوند که مردم اصلا به یارانه  ۴۵ هزار تومان نیاز نداشته باشند، زندگی خوبی داشته باشند، اشتغال فراوان باشد.” اکنون ملت عزیز ایران، ما هستیم با شما، در یک انتخاب سرنوشت ساز. این تصمیم با شما است، ما با شما در یک انتخاب انقلابی.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.