واکسیناسیون ۱۰ هزار بالای ۶۵ سال خوزستانی در روز گذشته

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در خصوص روند واکسیناسیون کرونا در خوزستان، اظهار کرد: روند انجام واکسیناسیون در مراکز بهداشتی، مراکز تجمیعی و مراکز خودرویی در حال انجام است و روز گذشته (دوم خردادماه) حدود ١٠ هزار نفر در استان خوستان واکسینه شدند.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، وی افزود: همکاران ما از ساعت ٨ صبح تا ٨ شب کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: واکسیناسیون گروه سنی ۶۵ تا ۶٩ سال از روز یکشنبه آغاز شد و همچنان افرادی که بالای ٧٠ سال هستند و در روزهای قبل مشمول واکسیناسیون بوده‌اند و مراجعه نکرده‌اند نیز می‌توانند مراجعه کنند و نوبت‌شان محفوظ است.

ابول‌نژادیان افزود: امیدوار هستم که بعد از گروه سنی ۶۵ تا ۶٩ سال، واکسیناسیون افراد در خطر با بیماری‌های زمینه‌ای که شامل بیماران با فشار خون، بیماران با دیابت‌های نوع یک و نوع دو ‌و بیماران قلبی و عروقی هستند را شروع کنیم.

وی تصریح کرد: همکاری و همراهی مردم خوب است؛ از افراد بالای ٧٠ سال که تاکنون  واکسن نزده‌اند خواهش می‌کنیم هر چه زودتر به مراکز بهداشتی مراجعه کنند و واکسیناسیون خود را انجام دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مهمترین گروه پر خطر برای ما، افراد بالای ۶۵ سال هستند؛ اگر این افراد را واکسینه کنیم، آرامش خیال جمعی و اطمینان خاطر بیشتری پیدا می‌کنیم که اگر این افراد کرونا بگیرند، مشکل کمتری داشته باشند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.