گردآوری اطلاعات زیلوبافان ایران

محمدرضا دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار «تاریخ‌ما» اظهار کرد: با توجه به جهانی شدن زیلوی میبد و فراهم شدن زمینه گسترش کسب و کارهای مرتبط با این هنرصنعت در میبد، توسعه خوشه زیلو در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان این که متولی اصلی توسعه خوشه‌های کسب و کار سازمان صنایع کوچک ایران است، اعلام کرد: خوشه زیلو با همکاری مشترک شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد و سازمان جهاددانشگاهی این استان در حال انجام است.

به گفته‌ی این مسئول، هدف از این اقدام ایجاد زمینه همگرایی بیشتر موسسات و فعالان در این حوزه و فراهم ساختن موجبات توسعه این هنر در میبد است.

دهقانی، یکی از مهمترین اقدامات اولیه‌ی خوشه زیلو را گردآوری اطلاعات و آمار کافی از فعالان زیلوبافی در قالب بانک اطلاعاتی زیلوبافان ذکر کرد و گفت: در همین راستا فعالیت‌هایی از سه ماه پیش آغاز شده و تاکنون نیز بخش اعظمی از فعالان شناخته شده در این رابطه با مراجعه حضوری آمارگیران خوشه زیلو، ثبت اطلاعات شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که امکان وجود زیلوبافانی شناخته نشده وجود دارد که تاکنون اطلاعات آنها ثبت نشده است، طی فراخوانی این فرصت به آنها داده شده تا در صورتی که آمارگیران خوشه زیلو برای ثبت مشخصاتشان مراجعه نکرده‌اند، با شماره 09334906286 تماس بگیرند.

به گفته‌ی عامل توسعه خوشه صنعتی زیلو، اطلاعات گردآوری شده برای تماس با زیلوبافان جهت اطلاع رسانی برنامه‌ها و حمایت‌های خوشه زیلو مورد استفاده قرار می‌گیرد.
انتهای پیام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.