آزادسازی خرمشهر ثمره ایمان و اخلاص رزمندگان اسلام بود

سرهنگ محسن احمدی‌تبار ظهر امروز (۳ خردادماه) در نشست خبری که به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب ما دلاورمردانی دارد که درس خود را از عاشورا و کربلا گرفته‌اند و شهادت برای آنان افتخار است، اظهار کرد: عزت و سربلندی خاک ایران را مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌های نیروهای مسلح، ارتشی، سپاهی و بسیجیان است.

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس، ایمان و اراده رزمندگان اسلام بود، گفت: سوم خردادماه نقطه عطفی در تاریخ هشت سال دفاع‌مقدس است.

احمدی‌تبار تاکید کرد: آزادی خرمشهر جاودان را باید مرهون تلاش و استقامت انسان‌های خودباور و خدامحوری دانست که پیام آزادی و آزادگی را فریاد کشیدند و در لبیک به فرمان رهبری و مقتدای خویش داستان عشق و دلدادگی به ولایت را ماندگار کردند.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر با تاکید بر اینکه تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران مملو از رویدادهایی است که هر یک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت و همچون سپهری پرستاره می‌درخشند، بیان کرد: آزادسازی خرمشهر برگ زرین و جزو افتخارات بزرگ در تاریخ انقلاب است.

وی با یادآوری اینکه به مناسبت سوم خردادماه ۱۵۰ برنامه در قالب ۲۱ سرفصل سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت محلات و اقشار برگزار خواهد شد، ادامه داد: از مهم‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به دیدار با امام‌ جمعه، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح سالن ورزشی شهدای نورین، اهدای بسته‌های معشتی، گلباران مزار شهدا و نشست‌های سیاسی و بصیرتی اشاره کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه ابهر نیز در ادامه این نشست خبری ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدا و تبریک آزادسازی خرمشهر در سوم خردادماه، عنوان کرد: رشادت‌های نیروهای مسلح موجب شد آنچه دشمن به هیچ عنوان تصورش را نداشت در جنگ رخ دهد و مسیر پیروزی ما مسیر پایان سرافرازی جنگ رقم بخورد.

حجت‌الاسلام ابراهیم شاهسوند با تاکید بر اینکه ما مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا و ایثارگران هستیم، خاطرنشان کرد: همه ما و به ویژه نسل‌های جدید کشور باید از درس‌های دوران دفاع‌مقدس درس بگیرند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.