ذوالفقارنسب: مطمئنم تیم ملی از بحرین و عراق ۴ امتیاز می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، بیژن ذوالفقارنسب با اشاره شرایط خوب بازیکنان تیم ملی ایران در آستانه شروع انتخابی جام جهانی در بحرین گفت: در درجه اول فکر می کنم هر مسابقه فوتبال در هر سطحی مهمترین رکن آن بازیکنان تیم است. سپس بحث کادر فنی و مدیریت آن است با توجه به مستنداتی که در حال حاضر وجود دارد به اعتقاد من تیم ملی فوتبال ما در هیچ دوره ای به این اندازه بازیکن شایسته و خوب برای تیم ملی چه در داخل و چه در خارج از کشور نداشته است.

وی در ادامه اضافه کرد: به جرات می توانم بگویم در گذشته بین ۳ یا ۴ فوروارد باید دو نفر را برای تیم ملی انتخاب می کردیم. ما الان بیش از ۱۵ فوروارد بسیار خوب و شایسته در تیم ملی را داریم. به عبارتی دیگر کیفیت فنی فوتبال ما در این چند سال اخیر رشد خوبی داشته و می شود گفت ما یک تیم بسیار خوب و آماده به لحاظ بدنی، فنی، روحی و روانی داریم. مانند گذشته نیست که در فکر این باشیم که روحیه بازیکنان را ارتقا دهیم. خود بازیکنان از انگیزه بسیار بالایی در حال حاضر برخوردار هستند و به این نکته کاملا تسلط دارند که با صعود به جام جهانی ارزش و اعتبارشان بیش از بیش خواهد شد.

ذوالفقار نسب در ادامه در خصوص بازیهای مقدماتی جام جهانی در منامه گفت: تیم ملی فوتبال ۴ بازی مهم و سرنوشت ساز در بحرین باید انجام دهد. تنها چیزی که من را نگران می کند ساعت مسابقات و گرمای بالای ۴۰ درجه منامه است که می تواند مسئله ساز باشد. البته برای همه تیم ها آب و هوای محیطی یکنواخت است.

کارشناس فوتبال افزود: دو بازی اول تیم ملی با هنگ کنگ و کامبوج است که خوشبختانه این دو تیم به اندازه کافی از ما گل خورده اند و برابر این دو تیم شرق آسیا نتایجی خوبی را کسب خواهیم کرد. با توجه به توانایی و روحیه بازیکنان تیم ملی مطمئن هستم از دو بازی برابر بحرین و عراق نیز  ۴ امتیاز  بدست خواهیم آورد.

وی در حمایت از دراگان اسکوچیچ این صحبت ها را بیان کرد: دراگان اسکوچیچ یک مربی باشخصیت و متین است. اهل حاشیه و مسائل غیرفوتبال نیست و این موارد برای تیم ملی در این برهه حساس خیلی مهم و حیاتی است. بنظرم اگر کادر فنی طی این مدت ۳ هفته به لحاظ روحی و روانی محیط آرامی را برای بازیکنان فراهم نمایند و اینکه نکته برای ما در این ۱۵ سال اخیر ثابت شد که بازیکنان در شرایط سخت و بحرانی به لحاظ شخصیت و جایگاهی که دارند بهترین عملکرد خود را به نمایش می گذارند، این توانایی را دارند که مانند همیشه نماینده شایسته برای پرچم جمهوری اسلامی ایران باشند.

ذوالفقار نسبت در پایان اظهار داشت: فوتبال ایران در این چند سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است. نزدیک به ۳۰ بازیکن خوب در خارج از کشور داریم که در اروپا و آسیا بازی می کنند. با این شرایط ما نباید دغدغه این را داشته باشیم که از عراق و بحرین عبور کنیم. در این شرایط حساس همه باید به کمک تیم ملی بیایند تا به هدف اصلی مان که صعود به جام جهانی است، برسیم.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.