جزئیات آتش‌سوزی در گمرک مرزی ایران و افغانستان + عکس

سید روح‌الله لطیفی – سخنگوی گمرک ایران – درباره جزئیات این آتش‌سوزی به خبرگزاری تاریخ ما گفت: ساعت 9:30 امروز (سه‌شنبه) کامیون افغانستانی حامل سوخت در گمرک «ابونصر فراهی» در استان فراه افغانستان که در مرز مقابل ماهیرود در ایران قرار دارد، دچار حادثه شد.

وی افزود: بلافاصله بعد از این حادثه با توجه به درخواست گمرک افغانستان از گمرک ایران، هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و دو دستگاه ماشین آتش نشانی و پرسنل از سمت ایران برای اطفاء حریق عازم محل شدند.

لطیفی اظهار کرد: در مراحل ابتدایی با هماهنگی استانداری خراسان جنوبی، فرمانداران و سازمان‌های مستقر در مرز، اقداماتی برای جلوگیری از گسترش آتش‌سوزی صورت گرفت و طی آن، اطراف حادثه تخلیه و مخازن سوخت خنک نگه داشته شد.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی گمرک گفت: آتش‌نشانی سایر شهرهای اطراف به حالت آماده‌باش درآمدند تا در صورت نیاز، فورا در محل حاضر شوند.

به گفته وی، آخرین اطلاعات از این حادثه از فروکش شعله‌های آتش و عدم سرایت به اطراف و همچنین اعزام سومین ماشین آتش‌نشانی به محل حکایت دارد.

سخنگوی گمرک ایران در مورد جریان تبادل تجاری در این مرز نیز گفت: در این حادثه ساختار و سازه‌های گمرک افغانستان از بین نرفته و مشکل خاصی ایجاد نشده است و تبادل کالا ادامه دارد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.