در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شاهد حضور حداکثری مردم خواهیم بود

حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرم‌روز روز سه شنبه ۴ خرداد ماه ۱۴۰۰ در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه افزود: انسجام و یکپارچگی ملت و ایران اسلامی و رزمندگان در برهه از  زمان فتح خرمشهر را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های رسانه انقلابی همین مطالبه‌گری با صداقت در بیان و انتشار مطالب است، اظهارکرد: خدای نکرده رسانه ما تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌هایی قرار نگیرند که دنبال بهم خوردن آرامش و امنیت جامعه هستند.

رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه لازمه حضور در رسانه داشتن سواد و آگاهی رسانه‌ای است، خاطرنشان کرد: اگر سواد و آگاهی رسانه‌ای نباشد انسان در فضایی قرار می‌گیرد که مجبور می‌شود از رسانه‌هایی که خیر این مردم را نمی‌خواهند تبعیت کند.

حجت الاسلام خرم‌روز با اشاره به اینکه منافقین، دشمنان و  سلطنت‌طلبان تمام تلاش را برای مقابله با ایران اسلامی می‌کنند، تصریح کرد: اگر سواد رسانه‌های استان کم و ضعیف باشد برای رسانه خطرساز خواهد بود بنابراین بحث آموزش در رسانه دست کم گرفته نشود.

وی ادامه داد: نمی‌شود حقایق جامعه را مطرح نکرد اما اگر صداقت در بیان مطالب نباشد چه بسا یک خبر کذب و باطل فضای فکری جامعه را بهم بزند و امنیت جامعه را دچار تزلزل کند حالا بعدش، آن رسانه بیاید تکذیبیه بنویسد بنابراین آثار امنیتی و روانی مورد توجه باشد.

رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امروزه در دنیا مسئولان ما به پشتوانه مردمی با قدرت سخن می‌گویند که این اقتدار به حضور آحاد ملت در صحنه‌های مختلف برمی‌گردد که نشان دهنده روحیه انقلابی، زمان شناسی و دشمن‌شناسی ملت است.

خرم‌روز تاکید کرد: در همین انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ که همه دغدغه دارند شاهد حضور حداکثری خواهیم بود، این ملت نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت نخواهند بود، این انتخابات پشتوانه مسئولان و ایجاد اقتدار است و در استان ما به دلیل برگزاری سه انتخابات مهم ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس و شوراها از رسانه انتظار بیشتری است.

وی گفت: وظایفی که شورای نگهبان دارد قانون از او می‌خواهد و باید مُر قانون رعایت شود نگاه شورای نگهبان عمل به قانون است و این جناح و آن جناح و این طیف و آن طیف،  در تصمیم شورای نگهبان جایگاهی ندارد.

مسئول دفتر شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شورای نگهبان شرح وظایف، استعلام  و قانون دارد مطمئن باشید عمل به قانون مطالبه مردم از شورای نگهبان است و رسانه و دست اندرکاران امر اطلاع‌رسانی صداقت در بیان و انتشار مطالب را سرلوحه کار قرار دهند.

خرم‌روز با بیان اینکه صداقت و امانت‌داری و توجه به امنیت و آرامش با توجه به بیماری کرونا در دستور کار رسانه قرار گیرد، بیان کرد: اعتمادسازی و آرامش و اطمینان زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم است که رسانه‌ها باید این فضا را برای حضور مردم در پای صندوق‌های فراهم کند.

وی اضافه کرد: در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ سلامت انتخابات، سلامت مردم و حضور حداکثری در انتخابات مهم است.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: انتخاب اصلح بخشی از وظیفه رسانه هاست که باید فضا را فراهم کنند تا همچون همیشه شاهد حضور حداکثری مردم استان کهگیلویه و بویراحمد پای صندوق های اخذ رای باشیم.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.