15 ایستگاه تندرستی در اردبیل راه‌اندازی شد

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل در این مراسم اظهار کرد: با همکاری ورزش و جوانان و شورا و شهرداری اردبیل همزمان با ایام خاطره‌انگیز سوم خرداد 15 ایستگاه‌ تندرستی و سلامت در مناطق مختلف شهر اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد تا زمینه ورزش صبحگاهی برای هموطنان فراهم آید.

محمدنژاد تصریح کرد: در این ایستگاه‌های تندرستی که در پارک معلم، شورابیل و پارک‌های محله‌ای راه‌اندازی شده هموطنان از اولین ساعات صبح می‌توانند با شور و نشاط و همراه با مربیان با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و موازین بهداشتی به ورزش و حرکات نشاط‌انگیز بپردازند تا شاهد ارتقا سلامت و نشاط هموطنان باشیم.

وی گفت: تا فصل تابستان این ایستگاه‌ها توسعه خواهد یافت و علاوه بر پارک‌های بزرگ، در پارک‌های محلات مختلف شهر نیز با محوریت مربیان هیئت ورزش همگانی سعی و تلاشمان بر این خواهد بود تا رویدادهای مختلف ورزشی را نیز اعم از دوچرخه‌سواری و پیاه‌روی شاهد و ناظر باشیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در یک سال اخیر بسیاری از فعالیت‌های ورزشی تعطیل و یا شکل محدودی به خود گرفته که انتظار می‌رود راه‌اندازی این ایستگاه‌ها سرآغازی برای تقویت فعالیت‌های ورزشی صبحگاهی و شامگاهی در مناطق مختلف شهر اردبیل باشد.

محمدنژاد رویکرد شورا و شهرداری اردبیل را حمایت از فعالیت‌های ورزشی اعم از ورزش همگانی و قهرمانی اعلام کرد و ادامه داد: امسال برنامه‌ریزی‌هایی را انجام دادیم تا تیم‌های ورزشی شهرداری با حمایت همه‌جانبه در رویدادها و مسابقات مختلف حضوری پیروزمندانه داشته باشد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.