فضای مجازی را برای مجرمان ناامن خواهیم کرد

سردار یحیی الهی ششم خردادماه، اظهار کرد: مسئله مدیریت فضای مجازی و صیانت از آن جزو مسائل مهم و یکی از دغدغه‌های مردم و مسئولان ارشد نظام، بالأخص مقام معظم رهبری است.

 وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیاناتی فرمودند: اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است و در جایی دیگر فرمودند اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتماً رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم که این بیانات مؤید اهمیت فضای مجازی است.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: امروز دشمن در بستر فضای مجازی و با نزدیک شدن به ایام انتخابات و در مباحث سیاسی، اقتصادی و امنیتی و همچنین با ایجاد یاس و ناامیدی و … جنگ تمام عیاری برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به راه انداخته است که ضرورت دارد از فضای مجازی غافل نشویم و همه دلسوزان و نیروهای مؤمن و انقلابی بایستی با صلابت در این میدان حضور یابند.

سردار الهی اضافه کرد: هر کس به اندازه توان و هنر خود باید در این میدان حضور یابد و عزیزان اصحاب رسانه، شبکه‌ها و روابط عمومی ادارات و نهادها نقش خود را در امیدآفرینی و زمینه ایجاد اتحاد و انسجام ملی با استفاده از تمام ظرفیت‌ها به‌منظور ایجاد انتخاباتی پرشور و پر از آرامش که بی‌شک نتیجه آن سربلندی نظام اسلامی و مردم است ایفا کنند.

وی بیان کرد: همان‌گونه که فضای واقعی نیاز به صیانت و تأمین امنیت دارد، مجموعه پلیس فتا استان به‌عنوان متولی صیانت از این فضا و با اشراف اطلاعاتی در حوزه فضای مجازی، مدیریت این فضا را به‌خوبی دارد و از آن به‌خوبی حفاظت می‌کند.

فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: پلیس با اشرافیت کامل و رصد دقیق فضای سایبری هرگز اجازه نخواهد داد این فضا به حاشیه‌ای امن و حیات خلوت مجرمان و قانون‌گریزان تبدیل شود، مجرمان و قانون‌شکنان باید بدانند فضای مجازی را برای آنان ناامن خواهیم کرد و قطعاً برخورد ما با این‌گونه افراد قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.