پیام دکتر مونسان به هتلدار نیک اندیش همدانی: اقدام پسندیده شما در اسکان رایگان مسافران در راه مانده، ریشه در سنت های حسنه ایرانی – اسلامی دارد

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پیامی از اقدام ارزشمند هتلدار همدانی در اسکان رایگان مسافران در راه مانده این استان قدردانی کرد.

دیشب و در پی بارش شدید برف و دشواری تردد در مسیرهای مواصلاتی استان همدان، مدیر هتل آرین شهر همدان در اقدامی داوطلبانه از مسافران و گردشگران در راه مانده، به صورت رایگان میزبانی کرد.

علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پیامی اقدام پسندیده مدیر هتل آرین همدان را ستود و از وی قدردانی کرد.

در پیام دکتر مونسان به مدیر هتل آرین همدان آمده است:

«جناب آقای حمید لطفیان

مدیر محترم هتل آرین همدان

اقدام پسندیده جنابعالی در اسکان رایگان مسافران در راه مانده، نشاندهنده روح بزرگ جنابعالی و ریشه در پایبندی شما به سنت های حسنه ایرانی – اسلامی دارد.

شب گذشته در حالی که استان همدان صحنه بارش سنگین برف و برودت شدید هوا بود و گردشگران و مسافران با مشکل در تردد مواجه شدند، جنابعالی در اقدامی خداپسندانه و از روی احسان و با نیت خیر، داوطلبانه برای میزبانی و اقامت رایگان مسافران در راه مانده اقدام و هتل خود را در پایتخت تاریخ و تمدن ایران، به کلبه مهربانی تبدیل کردید.

بدون شک این اقدام نیکوی جنابعالی در پیشگاه خداوند متعال از اجری بزرگ برخوردار و موجب خرسندی همه مسئولان و فعالان صنعت گردشگری و نیز مردم قدرشناس ایران عزیز شد.

با توجه به شناختی که از مردم فرهنگ دوست و خون گرم همدان دارم، این حرکت نیکوی شما را جلوه ای از رفتارهای زیبای مردم آن خطه مهمان نواز می دانم و یقین دارم از این پس نیز اقدامات تحسین برانگیزی از این دست را در جای جای میهن پهناورمان شاهد خواهیم بود.

اینجانب بر خود تکلیف می دانم از اقدام بسیار پسندیده جنابعالی تشکر کنم و قدردان  کار ارزشمند شما باشم.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.