تالارهای پذیرایی با چه شرایطی می‌توانند جشن عروسی برگزار کنند؟

رضا علیزاده بیرجندی در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما اظهار کرد: تالارهای خراسان جنوبی از 6 خردادماه بازگشایی شدند.

وی با بیان اینکه مقرر شد در فضای باز تالارها برای هر صندلی، فاصله سه متری در نظر گرفته شود، تصریح کرد: تأمین فضای ۸ متر مربع برای هر نفر نیز باید در تالارها در نظر گرفته شود.

رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی با بیان اینکه در خراسان جنوبی 12 تالار پذیرایی داریم که بر اثر کرونا دو تالار به طور کلی تعطیل شد، افزود: براساس دستورالعمل‌های بهداشتی صادر شده، تالارداران باید حداکثر با ۳۰ درصد ظرفیت تالار فعالیت و پذیرش مشتری داشته باشند.

علیزاده با بیان اینکه تالارداران حداکثر با ۳۰ درصد ظرفیت مجموعه، فعالیت و پذیرش مشتری داشته باشند، تصریح کرد: در فضای بسته و مسقف تالارها، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی الزامی است.

وی با بیان اینکه لازم است صندلی‌ها در فضای باز تالار چینده شده و فاصله سه متر برای هر صندلی و فضای هشت متر مربع برای هر نفر در نظر گرفته شود، افزود: ظرفیت پذیرش مشتری در فضای باز تالارهای شهرهای قرمز حداکثر تا ۱۵ نفر، شهرهای با وضعیت نارنجی ۲۰ نفر، شهرهای زرد ۳۰ نفر و در شهرهای با وضعیت آبی ۵۰ نفر است.

علیزاده یادآور شد: مسئولان تالارها در ایام کرونا به دلیل تعطیلی‌های متعدد، خسارت بسیار دیده‌اند و  پیشنهاد ما پرداخت تسهیلات با سود پایین است.

وی خاطرنشان کرد: از مرذدم می‌خواهیم در رعایت پروتکل‌ها همراه ما بوده و از برگزاری عروسی و جشن‌ها در فضاهای بسته و با تعداد زیاد و در ویلاها خودداری کنند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.