مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به انتخاب فردی انقلابی و باکفایت کمک خواهد کرد

حجت الاسلام محمد مختاری، امروز یکشنبه ۹ خرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: فردی که توسط مردم در انتخابات انتخاب می‌شود باید امید و انگیزه را در دل جوانان نسبت به انقلاب و نظام دوباره زنده کند، لذا حجت‌الاسلام رئیسی شایستگی، مقبولیت و صلاحیت و سابقه لازم را برای اداره امور اجرایی کشور و تشکیل یک دولت مستقل و وحدت افزا و در عین حال تحول خواه را دارد.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، وی ادامه داد: حجت‌الاسلام رئیسی به این دلیل که انگیزه ایشان برای انتخابات الهی و خدمت به مردم است، صلاحیت این پست حساس و مهم را دارند.

وی با بیان اینکه همه نیروی انقلاب با وحدت و همدلی از ایشان حمایت خواهیم کرد تا قطار انقلاب در مسیر رسیدن به تمدن اسلامی با شتاب بیشتری به پیش برود، تصریح کرد: ستادهای شهرستانی حجت‌الاسلام رئیسی در همه شهرستان‌ها تشکیل و مسئولان آن نیز مشخص و احکام آن‌ها صادر شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی بیان کرد: ستادهای شهرستانی و استان دو هدف عمده را دنبال می کنند، ابتدا دعوت به حضور حداکثری مردم در انتخابات و دوم رای آوردن به حجت‌الاسلام رئیسی با رای بالا است، لذا در این راه سیاست ستادها جذب حداکثری و دفع حداقلی است و هر کس نسبت به وضعیت کشور دغدغه مند است، از هر جناح و طیفی که باشد درب ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی به روی او باز است.

مختاری اظهار کرد: بدلیل اینکه ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی مردمی است و هیچ اعتباری برای آن در نظر گرفته نشده است، شعار ما “هر خانه یک ستاد” است و ستاد تنها یک هماهنگ کننده خواهد بود، لذا از هر اقدام آتش به اختیار و کار منسجمی که بتواند اتفاق بیفتد استقبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: قانون مداری برای ما مهم و محترم و مورد تاکید حجت‌الاسلام رئیسی است لذا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم، حتی اگر برای ما محدودیت ایجاد کند.

مختاری با بیان اینکه اخلاق مداری نیز مهم است چراکه طبق تعریف حجت‌الاسلام رئیسی کار غیر اخلاقی برکت ندارد، تصریح کرد: مورد دیگری که مورد تاکید حجت‌الاسلام رئیسی است، داشتن صداقت با مردم و پرهیز از وعده‌های نامعقول و نادرست است؛ به هیچ وجه نباید به مردم وعده های دروغ داد که یک شبه مشکلات شما حل می‌شود.

وی افزود: مشکلات کشور با مدیریت نیروهای انقلاب طی بازه زمانی 4 ساله حل خواهد شد و کشور یک حرکت رو به رشدی پیدا خواهد کرد و مردم بعد از 4 سال طعم یک دولت جوان و انقلابی را بچشند.

مختاری اظهار کرد: پرهیز از اسراف دیگر تاکید ستاد است چراکه مردم تحت فشار اقتصادی هستند و ما برنامه‌ای برای تبلیغات پوستری نداریم و بیشتر روشنگری در فضای مجازی را دنبال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام رئیسی تاکید دارند که اصل، سلامت مردم و قانون است و براین اساس سفر استانی نخواهند داشت مگر مورد استثنایی پیش آید، اما چنانچه در سفری هم در پیش باشد، تجمع مردمی نخواهیم داشت.

مختاری افزود: بدنه نیروهای اصلاح طلب یعنی بیشتر از 95 درصد از مردم هستند، لذا حجت‌الاسلام رئیسی به این اسم‌ها(اصولگرا و اصلاح طلب) توجهی نمی‌کنند.

وی بیان کرد: حجت‌الاسلام رئیسی، شخصیتی وحدت بخش هستند و همه نیروهای همسو و حتی فعالان منصف اصلاح طلب ایشان را قبول دارند.

مختاری یادآور شد: یکی از مشکلات کشور این بود که شایسته سالاری از بین رفته و مسئولان کشور از اعضای ستادهای تبلیغات نامزدها انتخاب می‌شدند؛ اما حجت‌الإسلام رئیسی از همه نیروهای دغدغه مند انقلابی در هر لباس و اسمی(اصلاح طلب یا اصولگرا) استفاده خواهند کرد.

پایان خبر / تاریخ ما 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.