پیام دکتر مونسان به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

پیام دکتر مونسان به مناسبت روز بزرگداشت شهدا منتشر شد.

در متن پیام علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آمده است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

“ان الجهاد باب من ابواب الجنه فتحه الله لخاصة اولیائه – جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند آن را بر روی اولیای خاص خود گشوده است.(امیر المومنین علی “ع”)

در آستانه بهار طبیعت و تحول دل‌ها، بار دیگر عطر یاد و خاطره شهیدان، همانانی که سبزینگی و شکوفایی بهار انقلاب اسلامی مرهون خون پاکشان است، در تمام کوچه پس کوچه‌ها می‌پیچد.

 بی‌تردید تار و پود این مرز و بوم اسلامی و انقلابی را با جهاد، رمز ایستادگی و شهادت، اوج تعالی انسان تنیده‌اند. میراث معنوی سیدالشهداء(ع) که چهارده قرن، سینه به سینه و جان به جان، به شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حریم و حرم رسید. بر این اساس روایت حماسه‌آفرینی شهیدان اسلام را پایانی نیست، و چه زیبا رهبر معظم انقلاب می فرمایند: “ياد شهدا بايد هميشه در فضاى جامعه زنده باشد”. 

22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) را به ملت شهیدپرور ایران اسلامی به ویژه خانواده معزز و معظم شهدا تبریک و تهنیت می‌گویم و توفیق پیروی و صیانت از سیره و اندیشه شهیدان را، به عنوان ارزشمندترین میراث معنوی ایران اسلامی، از خداوند متعال مسئلت دارم.”

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.