باقرزاده: دست و پای کشاورزان را نبندید

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، علی اصغر باقرزاده در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تشکر از رهبری به علت دیدار و بیانات اخیر ایشان گفت: همگان را به اتحاد دعوت کرده و به همدلی و یکپارچگی برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا دعوت می‌کنم.

نایب رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از وظایف اصلی مسئولان کشور رعایت اولویت‌ها و مسائل اساسی کشور و اقتصاد مقاومتی است. امسال هم سال پشتیبانی و رفع موانع تولید نامگذاری شده است.

نماینده بابلسر و فریدون کنار خطاب به وزیران نیرو و جهاد کشاورزی اظهار کرد: سالهاست که کشاورزان ما از آب‌های سطحی و رودخانه‌ها برای کشاورزی استفاده کرده‌اند الان باید مبلغی حدود دو الی دو و نیم برابری پول آب بدهند. آیا لایروبی کردید؟ آیا خط‌کشی کردید یا تزکیه خاک انجام دادید؟ آیا چاه‌های کشاورزی را برق‌دار کردید؟ از سهم گازوئیل و نفت برای موتورها چه خبر؟ آیا قیما برنج نسبت به سال گذشته دوبرابر شده است؟ دست و پای کشاورزان را نبندید.

باقرزاده در پایان نسبت به قطع مکرر برق انتقاد کرد و گفت: وضع زیرساخت‌های برق در کشور و مخصوصا در حوزه انتخابیه اینجانب، اصلا خوب نیست. به شما هشدار می‌دهم که وضعیت برق را سامان دهید.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.