کرونا در طارم ۶۷ قربانی گرفته است

ارشد بهرامی صبح امروز (۱۰ خردادماه) در جلسه مشترک ستاد مدیریت و قرارگاه عملیات پیشگیری از کرونا ویروس طارم، همزمان با ارائه گزارش تحلیلی از وضعیت بیماری و آمار تزریق واکسن در این شهرستان، اضافه کرد: در حال حاضر ۷ شهروند طارمی در بیمارستان‌های شهرستان بستری بوده و ۶۲ نفر نیز در ایزوله خانگی به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه آخرین آمار فوتی‌های ناشی از کرونا نیز در شهرستان ۶۷ نفر است، تصریح کرد: با توجه به تعطیلات نیمه خرداد، ممنوعیت تردد بین  استانی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۲ خرداد تا ۱۲ ظهر ۱۷ خردادماه برقرار است.

این مسئول با اشاره به اجرای مراحل آماده‌سازی محل مرکز تجمیعی برای تزریق واکسن کرونا در مکان سابق ساختمان بهزیستی، ادامه داد: در حال حاضر واکسیناسیون رده‌های سنی تعیین شده در شهرستان در حال انجام است.

بهرامی با اشاره به ضرورت پرهیز از هرگونه تجمع انتخاباتی، متذکر شد: انجام تبلیغات و تجمعات و تشکیل ستاد برای حضور نامزدهای انتخاباتی و نماینده نامزدها و حامیان در فضاها و مکان‌های تعیین شده انجام خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان طارم با اشاره به وضعیت زرد این شهرستان در آخرین رنگ‌بندی کرونایی، خاطرنشان کرد: کماکان تا آغاز واکسیناسیون، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعاتی مانند عروسی و عزا بهترین راهکار در امان‌ ماندن از شر ویروس منحوس کرونا است و در صورت رعایت نکردن این‌ امور وضعیت‌ها به سرعت شکننده است.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.