حذف ۶ گروه تبلیغاتی زودهنگام از فضای مجازی در اسدآباد

مهدی سلیمانی  در گفت‌و گو با خبرگزاری تاریخ ما، با تأکید بر اینکه در صورت اصرار و تشدید هر یک از داوطلبان بر تبلیغات زودهنگام با موارد برخورد می‌شود، اظهار کرد: هم‌اکنون هرگونه تبلیغات انتخاباتی خارج از زمان تعیین شده ممنوع و خلاف قانون است و دستگاه قضایی با متخلفان برخورد خواهد کرد.

وی افزود: بر اساس نظارت‌های ستاد، برخی از کاندیداها در حال تبلیغ هستند و انتظار ما از کسانی که می‌خواهند در شورای شهر به عنوان پارلمان محلی قانونگذار باشند، این است که قانون انتخابات را هم رعایت کنند.

سلیمانی همچنین با اشاره به بحث ممنوعیت و محدودیت در رابطه با راه‌اندازی هر گونه ستاد انتخاباتی در پنج  نقطه پرتردد  سطح شهر اسدآباد، خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کرونا و شلوغی و پرتردد بودن برخی از نقاط سطح شهر اسدآباد در راستای سلامتی شهروندان راه‌اندازی هرگونه ستاد انتخاباتی در پنج مسیر شهر در زمان تبلیغات ممنوع است که افراد برای اطلاع از این نقاط می‌توانند نسبت به گرفتن  استعلام اقدام کنند.

وی تصریح کرد: مسیر شماره یک خیابان رفسنجانی حد فاصل میدان امام(ره) تا میدان دانشگاه، مسیر شماره دو خیابان فرهنگ حدفاصل میدان امام(ره) تا میدان غدیر، مسیر شماره سه بلوار شهید بهشتی میدان امام(ره) تا میدان مطهری، مسیر شماره چهار خیابان بسیج حدفاصل میدان غدیر تا فروشگاه وین مارکت و مسیر شماره پنج خیابان ۱۵ خرداد حدفاصل میدان غدیر تا فروشگاه رفاه و نیز میادین امام خمینی(ره) و غدیر دارای ممنوعیت و محدودیت راه اندازی ستاد انتخاباتی خواهند بود.

سلیمانی  با اشاره به اینکه اندازه، نوع پوستر و بن‌های تبلیغاتی هم در قالب قوانین و دستورالعمل‌هایی خاصی قرار دارد، تصریح کرد: نامزدها باید این قوانین را با هماهنگی فرمانداری‌ها رعایت کنند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.