ملت ایران به دلیل حماسه ۲۲ بهمن شایسته تقدیر هستند

به گزارش سایت «تاریخ ما»، حجت السلام مجتبی اشجری عصر پنجشنبه در نشست تقدیر از مسئولان کارگروه‌ها ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گیلان که در سالن اجتماعات این شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد، اظهار کرد: ملت انقلابی، بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی شایسته تقدیر و تشکر هستند.

وی با اشاره به بازتاب حماسه آفرینی مردم انقلابی و ولایتمدار استان گیلان و شهر رشت در جشن بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: با وجود بارش باران و برودت هوا، مردم شهر رشت تا پایان مراسم در میدان حضور داشتند که نشان‌دهنده اوج بصیرت و لحظه‌شناسی آنان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه امسال برنامه‌های بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بود، گفت: شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اوایل خرداد ماه امسال در گیلان تشکیل شد.

حجت السلام اشجری با اشاره به فعالیت کارگروه‌های ۱۴ گانه شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، تاکید کرد: امسال ۴۰۴۰ ویژه برنامه با گستره استانی و شهرستانی برگزار شد و بیش از ۴۰ هزار فعالیت انجام شد.

وی با بیان اینکه سخنرانان مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در ۱۶ شهرستان گیلان با راهنمایی‌ها نماینده ولی فقیه در گیلان انتخاب شدند، گفت: به رغم توطئه‌های فراوان دشمنان نظام برای نرسیدن انقلاب اسلامی ایران به چهل سالگی و تلاش آنان برای تلخ کردن حلاوت جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، یک‌بار دیگر حضور مردم دشمنان را ناکام و ناامید کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به مردمی برگزار کردن مراسمات جشن پیروزی انقلاب در این استان، افزود: مردم مسئولان را همراه و و همرنگ با خود دیدند و این همدلی در همه برنامه‌ها به وضوح مشهود بود.

در پایان از شش امام جمعه شهرستان‌های استان، مسئولان کارگروه‌های ۱۴ گانه شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب استان و چند تن از مسئولان ستاد هماهنگی و اجرایی تجلیل شد.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.