فیلم و سریال‌های پیشنهادی در نوروز ۹۸

به گزارش بازرگانی سایت «تاریخ ما»، هر کدام از این اقوام هم شیوه مخصوص به خود را برای برگزاری این جشن باستانی دارند. با اینکه تفاوت‌هایی در نحوه برگزاری این جشن وجود دارد، اما برخی عادات مشابه در بین تمام ایرانیان به چشم می‌خورد. از خانه تکانی و خریدن لباس‌های نو گرفته تا دید و بازدیدهای خانوادگی و سفر یا طبیعت گردی همگی عادت‌های مشابه ایرانیان در عید نوروز هستند.

یکی دیگر از عادت‌های مشترک که کمتر به آن توجه می‌شود، تماشای فیلم و سریال‌های تلویزیونی است که در میان تمام ایرانیان دیده می‌شود. در طول تعطیلات نوروز همه وقت آزاد دارند و زمان مناسبی است که فیلم‌ها و سریال‌های محبوبمان را تماشا کنیم.

بیشتر مردم به تماشای فیلم و سریال‌های ایرانی می‌پردازند و برخی هم به تماشای فیلم و سریال‌های خارجی روی می‌آورند. هر چند بیشتر افرادی که به تماشای فیلم و سریال‌های خارجی می‌پردازند، به زبان‌های خارجی مسلط نیستند و مجبور به استفاده از زیرنویس فارسی هستند. سایت‌های زیادی در زمینه دانلود زیرنویس فارسی فعالیت می‌کنند و امروزه دانلود زیرنویس کار چندان دشواری نیست. یکی از بروز ترین سایت‌ها در این زمینه، سایت ایران زیرنویس https://iranzirnevis.com است که یک منبع جامع برای آثار روز دنیا محسوب می‌شود. با توجه به اینکه فقط چند روز به عید نوروز باقی مانده است، در این متن می‌خواهیم به معرفی فیلم‌ها و سریال‌های داخلی و خارجی مهم بپردازیم که در طول نوروز ۹۸ اکران و یا پخش می‌شوند.

فیلم و سریال‌های ایرانی

در ایران، نوروز بهترین زمان برای اکران فیلم‌های سینمایی است؛ چون بیشتر افراد به دنبال سرگرمی هستند و یکی از دلایل ایجاد صنعت سینما هم همین سرگرم کردن است. فیلم‌های سینمایی که برای اکران در نوروز ۹۸ در نظر گرفته شده است، عبارتند از: رحمان ۱۴۰۰، متری شش و نیم، ژن خوک، پیشونی سفید ۳، چهار انگشت، زندانی‌ها و همچنین فیلم غلامرضا تختی. فیلم‌های دیگری همچون به وقت شام، تنگه ابو قریب، لاتاری، آینه بغل، لونه زنبور، چهار راه استانبول، تقاطع و … برای نمایش در تلویزیون برنامه ریزی شده اند. در طول عید، همچنین سریال‌های “ن. خ” از شبکه یک، “بر سر دوراهی” از شبکه دو، “مر قانون” از شبکه سه پخش می‌شوند. برنامه‌های دیگری هم مانند دورهمی، خندوانه و برنامه احسان علیخانی در طول نوروز پخش می‌شوند.

فیلم و سریال‌های خارجی

این روزها، روزهای حکمرانی آثار ابرقهرمانی محسوب می‌شود. چه در سینما و چه در تلویزیون، این آثار به خوبی توانسته اند جای خود را باز کنند و توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کنند. برای مثال فیلم انتقام جویان ۴ که بیشتر با عنوان انتقام جویان: آخری بازی شناخته می‌شود، یکی از فیلم‌های به شدت مورد انتظار در ایران و در سراسر دنیاست. این فیلم که هنوز اکران نشده است، تا به حال رکورد تعداد بازدید در طول ۲۴ ساعت اول را شکسته است.

پس اگر عبارت‌هایی مانند دانلود فیلم و دانلود زیرنویس فیلم Avengers: Endgame به پر سرچ ترین عبارت‌های ایرانیان در سال ۹۸ تبدیل شدند، اصلاً تعجب نکنید. در طول عید نوروز می‌توانید فیلم‌هایی همچون آکوامن، بامبلبی، شیشه، مرز سه گانه، سوگلی، کتاب سبز، جانوران شگفت انگیز ۲ که همگی فیلم‌های روز دنیا هستند را تماشا کنید.

اگر به تماشای سریال‌های تلویزیونی هم علاقه مند هستید، می‌توانید سریال‌هایی مانند در بدلندز، کارآگاه حقیقی، حمله به تایتان و میلیاردها بپردازید. البته هیچ کدام از این سریال‌ها به اندازه سریال بازی تاج و تخت جلب توجه نکرده اند. فصل ۸ و آخر این سریال قرار است در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۹ پخش شود. این سریال به قدری محبوب است که روزانه افراد زیادی در جستجوی دانلود زیرنویس سریال Game of Thrones هستند. تماشای این سریال را هم از دست ندهید. لازم به ذکر است که برخی از عناوین خارجی در حال حاضر پخش و یا منتشر نشده اند اما در طول نوروز پخش یا منتشر می‌شوند.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و سایت «تاریخ ما» در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.