صدا وسیمای زندان تهران بزرگ راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، سیدعبدالله مرتضوی در مراسم افتتاح صدا و سیمای ندامتگاه تهران بزرگ با اشاره به لزوم ارتقای امر اطلاع رسانی و نیز غنی سازی اوقات فراغت مددجویان گفت: بایستی از اینگونه ظرفیت ها در تمام زندان های کشور جهت ارتقای امور آموزشی و اطلاع رسانی استفاده نماییم.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور افزود: از طریق زیرساخت صدا وسیمای زندان‌ها می توان برنامه های متنوع به ویژه در بخش فرهنگی تولید و پخش نمود تا اهداف اصلاحی و تربیتی سریعتر از گذشته محقق شود.

همچنین در این مراسم که با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و اخبار رویدادهای این مرکز توسط یکی از مددجویان آغاز شد، مدیر کل زندان های استان تهران نیز ضمن گرامیداشت ایام ارتحال امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد اظهار داشت: با راه اندازی این مرکز، علاوه بر برنامه های آموزشی و سرگرم کننده، در خصوص اعلام بخشنامه ها، دستورالعمل ها و نتایج شوراهای طبقه بندی و اعلام نام زندانیانی که به مرخصی اعزام و یا آزاد می شوند، اطلاع رسانی می شود.   

سیدحشمت اله حیات الغیب ادامه داد: کار اصلی ما اصلاح و تربیت زندانیان است و این مسئولیت خطیر ایجاب می‌کند با استفاده از ابزار متنوع و خلاقانه و نیز استفاده از روش های نوین علمی، آموزشی، تربیتی و برنامه ریزی مدون خدمت کنیم.

مقام ارشد زندان های استان تهران، در خصوص پیگیری های قبلی مبنی بر مبنی بر پوشش تلویزیونی در محوطه ندامتگاه تهران بزرگ گفت: با تلاش کارشناسان و دکلبندان اداره کل فرستنده‌های تلویزیونی و رادیویی اف ام و همچنین اداره فنی مهندسی، عملیات انتقال، پی ریزی و نصب دکل جدید در این مرکز صورت گرفت و در حال حاضر پوشش مطلوب و حداکثری سیگنال تلویزیونی در منطقه برقرار شده است.

وی ادامه داد: در ایام کرونا که سعی می شود تجمعات افراد به حداقل برسد، با ایجاد مرکز صدا و سیمای زندان در صورت برگزاری دوره یا مراسم آموزشی و هنری در یکی از واحد ها، کلیه مددجویان ندامتگاه نیز از این برنامه ها استفاده می کنند و می توان همزمان تمام افراد علاقمند، بیینده برنامه ها باشند.

براساس این گزارش، مددجویان هنرمند در زمینه گویندگی، تصویر و صدابرداری، تدوین، اجرای برنامه هایی مانند تواشیح، آموزش قرآن، سرود، تئاتر و فیلم همکاری داشته، در کنار آن اطلاعیه هایی مانند دستورالعمل های جدید قوه قضائیه و نیز اسامی افرادی که همان روز به مرخصی اعزام یا آزاد خواهند شد پخش می گردد.

پایان خبر / تاریخ ما 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.