بزرگترین مرجع دانلود کتاب | کتابخانه تاریخ ما

چندین سال است که از سوی رسانه‌ها و فرهیختگان به سمت و سوی مطالعه کتاب دعوت می‌شویم. با این حال مشکلات زیادی در این رابطه وجود دارد. تعداد زیادی از کتاب‌های ارزشمند جز در کلان‌ شهرهایی مانند تهران یافت نمی‌شود و بعضاَ پیدا کردن آن‌ها در تهران هم شاید کار سختی باشد. به هر روی عده‌ی زیادی از افراد که در شهرستان‌ها زندگی می‌کنند از مطالعه کتاب‌های نفیس و آثار ارزشمند ادبی محروم می‌شوند. از سویی دیگر هزینه خرید کتاب، به خصوص کتب مرجع برای اکثر مردم ، بیش از توان خرید آنان بوده و به ناچار از خرید کتاب منصرف می‌شوند.

تمام این مشکلات به همراه معضلاتی دیگر منجر شد تا عده‌ای از دوستداران کتاب در جهت گسترش استفاده همگانی از کتب رشته‌های گوناگون ، خصوصاَ حوزه علوم انسانی اقدام به راه‌اندازی بستری تحت وب برای دانلود سریع و رایگان هزاران کتاب نمایند. این بستر هم‌اکنون کتابخانه تاریخ ما (PDF.Tarikhema) نام دارد.

کتابخانه تاریخ ما

چرا کتابخانه تاریخ ما گزینه مناسبی برای شماست؟

  • دانلود رایگان کتاب از کتابخانه تاریخ ما

این روزها هزینه خرید کتاب بسیار بالاست. خصوصاَ کتب مرجع به واسطه‌ی حجیم بودن ، به سختی قابل دسترسی هستند. اما شما به راحتی در پی‌دی‌اف تاریخ‌ما به کتاب‌ها دسترسی خواهید داشت . کلیه کتاب‌های موجود در این سایت کاملا قانونی و با اجازه مولف بوده در آن قرار گرفته است لازم به ذکر است که در حوزه کتاب های مرجع تاریخی در این کتابخانه بیشتر کار شده است.

  • کتب نایاب در کتابخانه تاریخ ما

تعداد زیادی از کتاب‌های ارزشمند به دلایل گوناگون تجدید چاپ نمی‌شوند و با وجود محتوای غنی دیگر در دسترس نیستند. کتابخانه تاریخ ما منبع سرشار از کتاب‌هایی است که شما هرگز نخواهید توانست آن‌ها در بازار بیابید. از کتاب های مذهبی گرفته تا فلسفی و سایر موضوعات.

  • حجم کم، کیفیت بالا و دانلود سریع

کلیه‌ی کتاب‌های موجود در کتابخانه تاریخ ما بدون نیاز به ثبت نام در دسترس کاربران است. صفحات با کیفیت بالا اسکن شده و به صورت فایل زیپ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

  • امکان سفارش کتاب برای قرارگیری در سایت

ابتدا کتاب مورد نظر خود را از طریق باکس مخصوص جست و جو کنید. اگر کتاب خود را نیافتید کافی است با مدیران پی‌دی‌اف تاریخ ما تماس بگیرید تا در صورت امکان و در اسرع وقت کتاب مورد نظر را در سایت قرار دهند.

  • دسته بندی دقیق برای دسترسی راحت‌تر

کتابخانه تاریخ ما برای دسترسی ساده تر ، از دسته بندی دقیقی بهره می‌برد که در بخش بالای سایت موجود است مانند کتاب‌های تاریخ ایران ، تاریخ جهان ، فلسفه ، رمان ، شعر و … . اگر به دنبال کتاب خوبی هستید و عنوانی را مد نظر ندارید از بخش پربازدیدترین‌ها استفاده کنید.

  • دانلود کتاب‌های صوتی

اگر مشغله کاری شما باعث شده است تا از طرفداران کتاب صوتی باشید، کتابخانه تاریخ ما باز هم برای شما مناسب است. صدها کتاب به صورت صوتی تهیه و تدارک شده است که می‌توانید دانلود کنید.

 

نکته پایانی

شاید ورق زدن کتاب‌های فیزیکی حس خوبی به شما بدهد ، اما امروزه نمی‌تواند از قدرت وجود یک منبع عظیم از اطلاعات که در کسری از ثانیه در دسترس هستند ، چشم پوشی کرد. وجود کتابخانه‌های الکترونیکی دست شما را برای انتخاب کتاب باز کرده و دسترسی به منابع را ده‌ها برابر ساده تر می‌کند.

 

دانلود رایگان کتاب | کتابخانه تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.