امام(ره) حق تعیین سرنوشت را با حضور در انتخابات به ما داد

حجت الاسلام”محمد قاسمی زاده” در مراسم سالروز شهادت رییس مذهب شیعه امام جعفر صادق(علیه السلام) و ایام ارتحال بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی و قیام 15 خرداد در سازمان جهاد کشاورزی استا کرمان با تسلیت این ایام اظهار کرد: امام ششم شیعیان فرمودند”عمل خالص زائیده فکر پاک و نیت پاک است و عمل خالص آن عملی است که دوست نداری درباره آن احدی جز خدای سبحان از تو تعریف کند و سپاسگزار تو باشد” و بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی از مصادیق این حدیث و این موضوع است.

وی با اشاره به ویژگی ها و امتیازات امام راحل افزود: امتیاز بزرگ امام(ره) این بود که با اخلاص وارد صحنه اجتماع و سیاست شد .

 قاسمی زاده ویژگی دیگر امام(ره) را در مردمداری و عشق به مردم ذکر کرد گفت: امام، مردم را دوست داشت و به مردم اطمینان می کرد و به همین لحاظ مردم قم و ورامین درسال 42 به دعوت اولبیک گفتند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کرمان گفت: ایده پردازی و آینده نگری برای نظام اسلامی به ویژه در دوران تبعید از ویژگی های ممتاز حضرت امام خمینی(ره) بود.

وی تصریح کرد: امام راحل هیچ گاه در راه خدا دچار سستی نشد و وقتی وارد عرصه های اجتماعی، سیاسی و انقلابی شد که تهذیب نفس و خودسازی درونی را با کمال تمام انجام داده بود.

قاسمی زاده تدریس و تهذیب نفس را از دیگر امتیازات این عالم دینی برشمرد و گفت: امام راحل در درس و تدریس در حوزه تسلط و اشراف کامل داشت .

وی ادامه داد: بنیانگذارنظام جمهوری اسلامی محوریت مردم را درنظام یک اصل می دانست و طومار رژیم ستم شاهی را با رشد و بلوغ سیاسی درهم پیچید .

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در ادامه بر موضوع انتخابات پرداخت و گفت: امام راحل(ره) این میدان و حق تعیین سرنوشت را با حضور در انتخابات داد و ما نباید به موضوع انتخابات بی تفاوت باشیم و سهل انگاری و غفلت پذیرفتنی نیست.

وی پاک دستی و پاکدامنی، مدیریت قوی و همه جانبه، وفاداری به نظام اسلامی، داشتن نیروی کارآمد و متدین، روحیه انقلابی و مدیریت جهادی را ازجمله ویژگی های یک کاندیدای اصلح برشمرد و تصریح کرد: حضور حداکثری و انتخاب یک دولت جهادی و انقلابی مورد تاکید نظام است.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.