امام جمعه خاش: حضور گسترده مردم در انتخابات نشان دهنده حمایت از نظام است

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما حجت الاسلام غلام رضا دهقان در دیدار با اعضای شورای وحدت اصولگرایان خاش بیان کرد: احساس تکلیف مردم برای حمایت از نظام و دفاع از ارزشها و اسلام و رهبری قابل ستایش بوده و در چهل و دو سال اخیر با بصیرت تمام به صحنه آمده اند.

وی اظهار داشت: عمل کردن به منویات و توصیه های مقام معظم رهبری که همواره فصل الخطاب بوده، بیانگر این موضوع است که ملت و مسوولان در ایران با وحدت و همگرایی با توطئه های دشمنان مقابله می کنند.

حجت الاسلام دهقان ادامه داد: همه کاندیداها که از شورای نگهبان صلاحیت حضور در عرصه رقابتی انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری را دریافت کرده اند، در این منطقه می توانند مورد حمایت قرار گیرند، و انتخاب اصلح بر عهده مردم است، بنابراین مردم در انتخابات و رای دادن آزادی دارند.

امام جمعه خاش اظهار داشت: فرد اصلح که می تواند مورد حمایت مردم قرار گیرد باید دارای ویژگی ولایت مداری، دلسوز بودن، صالح و باتقوا و با تجربه و شجاع، قوی، مدیر و مدبر باشد، بنابراین اقدامات شورای وحدت و ستادهای انتخاباتی در داغ کردن تنور انتخاباتی و با نشاط کردن اوضاع قابل تقدیر است.

مولوی یعقوب حسین بر رابط نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خاش نیز  با قدردانی از بیانات صریح مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مردم در مجلس راهگشای امور بوده و نکات پوشیده و آشکار را متذکر شده و دوستان و دشمنان را متوجه کرده اند که انقلاب اسلامی ایران با وحدت و بیداری و بصیرت و حمایت های یکپارچه مردم قله های عزت و سربلندی را فتح می کند.

وی افزود: شورای نگهبان در تائید صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری سیزدهم بسیار هوشمندانه عمل کرده که این امر می تواند در انتخاب اصلح موثر باشد.

نوراحمد هاشمزهی رئیس هیئت اجرائی شورای وحدت اصولگرایان و رئیس ستاد مرکزی حامیان آیت الله رئیسی در خاش هم گفت: کمیته های 19 گانه شورای وحدت اصولگرایان خاش تعیین شده است.

وی اظهار داشت: دو نشست اعضای شورای وحدت در خاش تاکنون تشکیل و جلسات با معتمدان و منتفذان خاش و بخش های تابعه برگزار و اقشار و اصناف مختلف آمادگی خود را برای همکاری با شورا و اعضای ستاد اعلام کرده اند.

هاشمزهی بیان کرد: هر خانه و هر واحد صنفی با هدایت و راهبری اعضای ستاد به عنوان ستاد در خاش فعالیت خود را آغاز کرده اند و انسجام خوبی برای حمایت از کاندید اصلح شکل گرفته است.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.