بهترین سایت‌های دانلود رایگان آهنگ

امروزه موسیقی به یک بخش جدایی‌ناپذیر از زندگی‌همه‌ما تبدیل گشته است. گشت و گذار در وبسایت های ارائه کننده آهنگ کار روزانه ماست و قطعا در کار با هر سایت تجربه‌های متفاوتی داشته ایم. اما بهترین سایت برای دانلود آهنگ کدام است و کدام سایت بهترین امکانات را برای شما فراهم می‌کند؟ عوامل تاثیر گذار در محبوبیت وبسایت های دانلود موزیک بسیار است. از جمله تنوع، دسترسی ساده تر به محتوای مورد نظر، قابلیت سرج قوی ، منوی کاربر پسند، ظاهر شیک، سرعت بالا ، قابلیت استفاده در موبایل و تبلت، کیفیت بالای آهنگ ، عدم وجود تبلیغات آزاردهنده ، متن ترانه و ده ها عامل دیگر در محبوبیت سایت ها دخیل اند. این روز ها تعداد سایت های دانلود آهنگ بسیار زیاد شده است و رقابت ها شدت گرفته اما در این میان وبسایت هایی هستند که با توجه کافی به عوامل ذکر شده گوی سبقت را از رقبا ربوده و توانستند خود را به رتبه های بالای این رده بندی برسانند. با این مقاله که به معرفی برترین وبسایت های دانلود آهنگ ایرانی می‌پردازد همراه شوید تا با با کیفیت ترین وبسایت های دانلود آهنگ آشنا شوید.

بهترین سایت های دانلود موزیک

1. بیپ موزیک

اولین وبسایت پرطرفدار دانلود آهنگ ایرانی سایت بیپ موزیک است. اما این وبسایت چه ویژگی‌هایی دارد که توانسته در بین معیارها بیشترین امتیاز را کسب کرده و بر صدر پرطرفدارترین وبسایت‌های دانلود اهنک ایرانی جای گیرد؟ بیپ موزیک دارای تنوعی منحصر به فرد در سبک‌های مختلف، خوانندگان و … است. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این سایت وجود قابلیت سرچ پیشرفته آهنگ و رابط کاربری سریع و راحت این سایت است که کارکردن با آن را با موبایل و سایر سیستم‌ها آسان می‌سازد.

لینک دانلود مستقیم، وجود آهنگ با حجم‌های متفاوت برای دانلود راحت، کیفیت 320 و 128، پخش آنلاین، متن آهنگ و کاور اصلی آهنگ تنها بخشی از ویژگی‌های کار با این سایت است. پیشنهاد می‌کنیم حتما از این سایت برای دانلود آهنگ استفاده کرده و لذت کار با آن را از دست ندهید. همواره جدیدترین و محبوبترین آهنگ‌ها برای دانلود در این وبسایت قرار می‌گیرد.

دانلود گلچین آهنگ‌های تولدت مبارک، آهنگ تیتراژ فیلم‌ها، آهنگ‌های محلی و جدیدترین آثار منتشر شده از خواننده‌های معروف در این سایت امکان پذیر است. در سمت راست این وبسایت یک سایدبار وجود دارد که از طریق آن می‌توانید به بخش تک آهنگ ها، بهترین آهنگ ها از دید کاربران  آهنگ های محلی، آهنگ های سنتی، تیتراژ فیلم و سریال و مداحی و نوحه مناسب مراسم های مذهبی دسترسی داشته باشید. بخش بهتر ریمیکس های زیبای این وبسایت است که شامل بیش از یک ساعت آهنگ است که بی وقفه برای شما پخش می‌شود. تعداد زیادی از آهنگ ها دارای موزیک ویدئو هستند که می‌توانید به صورت آنلاین مشاهده و یا دانلود نمایید. اگر با آهنگ مورد نظر آشنایی ندارید و نمی‌خواهید با دانلود کامل آن حجم اینترنت خود را از دست دهید ، می‌توانید از دانلود دمو استفاده کرده تا بخش کوچکی از آهنگ را گوش دهید. هم چنین اگر قصد حفظ کردن ترانه را دارید می‌توانید از بخش متن ترانه ، این کار را انجام دهید.

2. دانلود آهنگ قدیمی تاریخ ما

کمتر وبسایت داخلی یافت می‌شود که به طور تخصصی به آهنگ‌های سنتی، قدیمی و نوستالژی ایرانی پرداخته باشد. اخیرا وبسایتی به نام audio.tarikhema اقدام به جمع آوری هزاران آهنگ قدیمی و نوستالژی ایرانی نموده است و آن‌ها را برای دانلود رایگان در اختیار کاربران قرار داده. این اقدام جالب سبب شد تا در مدت کوتاه تاسیس، این وبسایت جایگاه دوم پرطرفدارترین وبسایت دانلود آهنگ را از آن خود کند. دسته بندی دقیق، تنوع آهنگ، کیفیت بالا، جست و جوی سریع و انعطاف پذیری از دیگر ویژگی‌های این وبسایت است.

در این وبسایت می‌توانید نایاب ترین، اصیل ترین و قدیمی‌ترین آهنگ‌ها از خوانندگانی چون گلپایگانی، محمدرضا شجریان، شهرام ناظری، همایون شجریان، آهنگ های ابی و … را بیابید. سایت دانلود آهنگ قدیمی تاریخ ما مرجع مناسب دانلود آهنگ های قدیمی است. پس اگر شما هم از طرفداران آهنگ های نوستالژی هستید حتما به این وبسایت سر بزنید. در این وبسایت در حین دانلود آهنگ می‌توانید بیوگرافی خواننده مورد نظر را مطالعه کنید که امکان جالبی است. همچنین آهنگ ها در دو کیفیت 320 و 128 در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما با توجه به نیاز خود می‌توانید هر کدام را انتخاب کنید. از مهم ترین ویژگی های این سایت قابلیت جست و جوی کاربردی آن است که با وارد نمودن یک یا دو کلمه مرتبط می‌توانید به مطلب مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. هیچ گونه تبلیغات آزار دهنده‌ای در این وبسایت دیده نمی‌شود. منوی بالای سایت به شما امکان دسترسی تفکیک پذیر به آهنگ ها را می‌دهد ، برای مثال از بخش موضوعی می‌توانید به آهنگ های سنتی، اهنگ شاد و آهنگ غمگین دسترسی داشته باشد. در بخش گلچین بهترین آهنگ های قدیمی، مدیران این سایت اقدام به بررسی هزاران آهنگ کرده و بهترین آهنگ ها را جمع آوری کرده و در اختیار شما قرار داده اند تا بدون هیچ دردسری به با کیفیت ترین و برجسته ترین پلی لیست دسترسی داشته باشید.

3. پاپ موزیک

پاپ موزیک وبسایت مناسب جهت دانلود آهنگ‌های پاپ از خواننده‌های جوان کشور است. این سایت دارای رابط کاربری بسیار ساده و متفاوتی است که به راحتی می‌توانید  بخش مورد علاقه خود را پیدا کرده و به آهنگ مورد نظر دست یابید. شما علاوه بر دانلود آهنگ می‌توانید به صورت آنلاین به آن گوش کنید و همچنین قادر به دریافت کد پخش موزیک برای استفاده در وبلاگ یا وبسایت خود هستید. همه آهنگ ها در دو نسخه 128 و 320 هستند که شما بسته به حجم اینترنت یا سرعت خود می‌توانید آن ها انتخاب کنید. در این وبسایت امکان پخش آنلاین آهنگ وجود دارد و همچنین می‌توانید از کد ارائه شده توسط این سایت برای پخش آنلاین آهنگ در وبلاگ یا وبسایت خود استفاده کنید. از مهم ترین ویژگیهای این وبسایت تفکیک آهنگ ها بر اساس سبک موسیقی است که این می‌تواند یک خبر خوب برای طرفداران یک سبک خاص باشد از جمله پاپ ، سنتی  و … . آهنگ های غمگین ، آهنگ قدیمی ، آهنگ تیتراژ ، مداحی و .. و نیز در این وبسایت وجود دارد.

4. دانلود آهنگ جدید آپ آهنگ

سایت آپ آهنگ هم یکی دیگر از وبسایت های دانلود آهنگ های جدید ایرانی می باشد که مثل بقیه سایت ها دو کیفیت صوتی از هر آهنگ به صورت لینک مستقیم به کاربر ارائه می کند. از دیگر مزایای این سایت سرعت بالای بارگزاری صفحات است که با استفاده از بهینه بودن کدهای داخلی و همچنین میزبانی سایت بر روی سرورهای داخل ایران سرعت بسیار بالایی برای کاربر به ارمغان می آورد دسته بندی مجزا و واکنش گرا بودن پوسته برای همه سیستم ها هم از جمله کارهایی است که در این سایت دانلود آهنگ انجام شده است در کنار لینک های دانلود متن همه ترانه ها نیز درج می شود همچنین این سایت موزیک در روز چندین بار با جدیدترین آهنگ های مجاز منتشر شده بروز می شود که باعث می شود شما دیگر نیازی به گشتن در سایت های مختلف برای دانلود آهنگ نداشته باشید و اگر تنها همین سایت را در مرورگر خود ذخیر کنید به راحتی هر روز به آرشیو موسیقی های جدید دسترسی خواهید داشت.

5. نکس وان موزیک

نکس وان که رتبه چهارم برترین سایت‌های دانلود آهنگ را از آن خود کرده است  مرجع وسیعی برای دانلود جدیدترین آهنگ‌های منتشر شده است. اگر همواره به دنبال جدیدترین آهنگ‌های منتشر شده هستید، حتما به سایت نکس وان سر بزنید و از کار کردن با آن لذت ببرید. نکس وان یک وبسایت شناخته شده در زمینه دانلود آهنگ است که به احتمال زیاد با آن آشنایی دارید زیرا در سرچ گوگل به طور معمول در رتبه های صفحه اول نمایان می‌شود. آهنگ های نکس وان موزیک شامل فیلتر های متعددی است تا کار شما برای پیدا کردن آهنگ های مورد نظرتان ساده شود. از جمله برترین آهنگ های ( هفته ، ماه ، سال) ، پرطرفدار ترین آهنگ ها بر اساس لایک ، آخرین فیلم ها و سریال ها ، آهنگ هایی که به زودی منتشر می‌شوند و … . آهنگ ها بر اساس خواننده و البوم نیز مجزا شده اند که با استفاده از منو می‌توانید به هر یک دسترسی داشته باشید . نکس وان در شبکه های اجتماعی هم فعالیت زیادی دارد و شما می‌توانید آهنگ های جدید را از آنجا نیز دنبال کنید.

6. آپ موزیک

اگر به دنبال یک وبسایت هستید که همواره بهترین و با کیفیت ترین موسیقی‌های روز کشور در آن منتشر شده باشد، آپ موزیک انتخاب مناسبی است. این وبسایت که رتبه پنجم برترین و پرطرفدارترین وبسایت‌های داخلی دانلود آهنگ ایران را به خود اختصاص داده است ، همواره با آهنگ‌های معروف ترین و حرفه‌ای ترین خواننده ها بروزرسانی می‌شود. دانلود از این وبسایت نیم بها بوده و کاور اصلی آهنگ در اختیار شما قرار داده می‌شود. از برجسته ترین ویژگی ‌های آپ موزیک رابط کاربری و ظاهر بسیار ساده است که می‌تواند برای کسانی که آشنایی زیادی با دنیای وب ندارند ، بسیار مناسب باشد. قسمتی در این وبسایت وجود دارد به نام آهنگ های ویژه که هر روز می‌توانید قطعات جالبی را از آنجا پیدا کنید. در بخش دیگری خوانندگان به ترتیب حروف الفبا مرتب شده اند که دسترسی را آسان کرده است. دانلود فول آلبوم و مداحی مناسب مراسم های مذهبی نیز در بخش دیگری برای شما فراهم شده است.

بهترین سایت‌های دانلود آهنگ ایرانی

7. رادیو جوان

نام شنیده شده‌ی رادیو جوان توانست در این رده بندی رتبه‌ی ششم را به خود اختصاص دهد. رادیو جوان یکی از بزرگترین وبسایت‌ها در رابطه با دانلود آهنگ است که به علت پخش ریمیکس‌هایش بسیار مشهور شده است. ریمیکس‌های رادیو جوان طرفداران زیادی دارد و هر از چند گاه نسخه‌های جدیدی از آنها در این سایت منتشر می‌شود. ریمیکس ها از آهنگ های جدید و قدیمی و همچنین نکته بسیار جالب ریمیکس از یک خواننده خاص است . برای مثال اگر به ترانه های بهنام صفوی علاقه زیادی دارید می‌توانید ریمیکس تمام آهنگ های بهنام صفوی را دانلود کرده و گوش کنید. آلبوم های کامل از خواننده‌ها نیز در سایت رادیو جوان برای شما قابل دسترسی است. آهنگ ها در 2 کیفیت مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرند و امکان پخش آنلاین آهنگ هم در سایت رادیو جوان و هم در سایت شما وجود دارد. کافی است کد ارائه شده را در بخش مورد نظر وبسایت یا وبلاگ خود کپی کنید.

8. بیرموزیک

بیرموزیک از آن دسته سایت‌های مدرنی است که توانست در مدت کوتاهی خود را به رتبه هفتم این رده بندی برساند. جلوه گرافیکی زیبا و کاربر پسند از مهمترین ویژگی‌های این وبسایت است. در کنار دانلود آهنگ‌های متنوع این وبسایت می‌توانید سریال‌های ارائه شده در این سایت را هم دانلود کنید. دانلود آهنگ با لینک مستقیم و کیفیت بالا از دیگر ویژگی‌های این وبسایت جوان است که شما بسته به سرعت اینترنت می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. با انتخاب نام هر خواننده می‌توانید مجموعه عظیمی از موزیک های جمع آوری شده از آن خواننده را مشاهده کنید. از طریق منوی کاربردی بالای صفحه اصلی می‌توانید به دانلود آلبوم ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود موزیک ویدئو ، دانلود فیلم و دانلود سریال دسترسی داشته باشید. ظاهر این سایت ساده و زیباست و کارکردن با آن جالب است. دانلود آهنگ در کیفیت های مختلفی انجام می‌شود و متن ترانه نیز موجود است تا اگر قصد حفظ کردن آهنگ را دارید ، کار برای شما آسان باشد.

9. فیس وان موزیک

فیس وان موزیک با گرافیک و رابط کاربری ساده و آشنای خود مرجع مناسبی برای دانلود آهنگ کسانی است که آشنایی زیادی با دنیای وبسایت‌ها ندارند. ظاهر کلاسیک این وبسایت کار با آن را بسیار آسان کرده است . تنوع آهنگ در فیس وان بالاست و احتمالا از بخش جست و جوی آن به آهنگ مورد نظر خود خواهید رسید. از مهم ترین و جذاب ترین بخش‌های این سایت وجود ریمیکس های رادیو جوان و گلچین آهنگ های شاد است که از منوی بالای صفحه می‌توانید به آنها دست پیدا کنید. شما می‌توانید تعیین کنید که آخرین تک آهنگ ها ، آخرین ویدئو ها ، آخرین آلبوم ها و … را در سایت مشاهده کنید. این سایت دارای کانال مجزا در تلگرام و یک صفحه در اینستاگرام است ، تا اگر حال و حوصله‌ی گردش در وبسایت را ندارید ، به سرعت از آخرین آهنگ های منتشر شده آگاه شوید. ضمنا شما بسته به سرعت یا حجم اینترنت خود می‌توانید نسخه های مختلف 128 و 320 را دانلود کنید.

10. فارسکیدز

فارسکیدز یک وبسایت مدرن دانلود آهنگ است که کار کردن با آن قطعا تجربه‌ی جدیدی برای شما خواهد بود. پلیر حرفه‌ای به همراه ظاهر جذاب آن برای هر کسی جذاب خواهد بود. اگر تا به حال به این وبسایت سر نزده اید، پیشنهاد می‌کنیم یک بار از آن استفاده کنید. برای راحتی کاربران آهنگ ها  علاوه بر دسته بندی های معمول به انواع پرطرفدارها ، تازه ترین ها ، آلبوم ها ، پادکست ها ، موزیک ویدئو ها و … نیز تقسیم شده است. این سایت دانلود آهنگ در شبکه های اجتماعی هم فعالیت زیادی دارد و اگر شما از طرفداران شبکه های اجتماعی هستید ، می‌توانید جدیدترین پست های منتشر شده در این وبسایت را در آن ها پیگیری کنید. نکته قابل توجه این که در حین دانلود آهنگ می‌توانید بیوگرافی نسبتا کاملی از خواننده مورد نظر را مطالعه کنید که شاید برای شما جالب باشد. در هر صورت این وبسایت جای خوبی برای دانلود آهنگ است و امکانات نسبتا خوبی دارد.

11. تهران موزیک

در نهایت دهمین وبسایت پرطرفدار ایرانی تهران موزیک است. این وبسایت هم به مانند موارد قبلی ذکر شده دارای تنوع آهنگ خوبی است. از لحاظ ظاهری و رابط کاربری در سطح متوسطی دارد در عوض همواره جدیدترین آهنگ‌ها در آن قرار می‌گیرد و شما می‌توانید آهنگ‌ها را با کیفیت خوب از این وبسایت دانلود کنید. این وبسایت هر روز طرفداران بیشتری را به سوی خود جذب می‌کند. شاید بپرسید علت این اتفاق چیست؟ باید بگوییم که از آنجایی که آخرین ترانه های منتشر شده در تهران موزیک قرار دارد و این که تنوع آهنگ ها و خواننده‌ها در آن بسیار بالاست، به همین خاطر هر روزه عده زیادی وارد این سایت می‌شوند و از امکانات آن استفاده می‌کنند. کاربران اغلب از حضور در این وبسایت احساس رضایت دارند و به آن امتیاز خوب می‌دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
8 نظرات
  1. kalin می گوید

    همه سایتها کسشرن

  2. اهنگ جدید می گوید

    ممنون با تشکر فراوان

  3. دستگاه تولید پت می گوید

    بسیار عالی خسته نباشید با ارزوی موفقیت بیشتر برای شما 🙂

  4. hamed می گوید

    تازه با سایتتون آشنا شدم . خیلی سایت خوب و با کیفیتی دارید ممنون از شما

  5. دانلود آهنگ جدید می گوید

    خیلی سایت خوبی دارید

  6. آکورد گیتار می گوید

    تشکر فراوان بابت سایت زیبا و خوبتون.

  7. tina می گوید

    وب سایت خلی خوبی دارین.ممنون بابت مطلبتون

  8. مریم می گوید

    خیلی مطلب خوبی بود مرسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.