اتاق فکر گردشگری تشکیل می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ولی تیموری گفت: سازمان به عنوان متولی بخش گردشگری کشور موظف است تا از ظرفیت افراد خلاق و ایده پرداز برای توسعه این بخش استفاده کند در همین راستا و بر اساس پیش بینی های انجام شده در نظر داریم تا با تشکیل اتاق فکر گردشگری از ظرفیت نخبگان گردشگری درکشور حداکثر بهره را برده و درها را به روی صاحبان فکر و نوآوری باز کنیم.

او افزود: با تشکیل “اتاق فکرگردشگری” به دنبال ایجاد ساختارهایی برای برقراری ارتباط بین صنعت، دانشگاه و بازار با حضور افراد فعال و خوش فکردر حوزه گردشگری هستیم. بی شک حضور جوانان دغدغه مند و پرانگیزه در یک ساختار هدفمند، جریان مدیریت و به اشتراک گذاری دانش و مهارت شبکه سازی را در پی خواهد داشت.

معاون گردشگری کشور با بیان اینکه درحال حاضر مسایل زیادی در بازار گردشگری وجود دارد که با راه حل افراد خلاق و صاحب ایده جهت یافته و در مسیر درست خود قرار خواهد گرفت تصریح کرد: تزریق اتمسفر خلاقیت و تفکر به گردشگری، بازتعریف نقش نخبگان در ایجاد گفتمان گردشگری کشور و شناسایی و بازجذب نخبگان گردشگری داخل و خارج از طریق ایجاد شبکه ارزش از مهمترین افراد این طرح به شمار می رود.

او در ادامه مدیریت دانش، هم افزایی و به اشتراک گذاری تجربیات و مهارت ها در حوزه گردشگری، ارتباط با انجمن های علمی، NGOهای گردشگری دانشگاه های کشور و فعال صنعت، و ایجاد فضای یادگیری غیر رسمی و اشتراکات یا زبان مشترک این گروه که بخشی از اتاق فکر هستند را از دیگر اهداف تشکیل اتاق فکر گردشگری برشمرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. bestfarsi می گوید

    https://bestfarsi.ir/generate-content
    خیلی هم عالی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.