روز قدس در ایران یکی از نمادهای اساسی انسجام اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی امروز با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس با تاکید بر شرایط خاص و جهانی ایران اظهار داشت: راه پیمایی روز قدس در ایران یکی از نمادهای اساسی انسجام اجتماعی است؛ هم در ارتباط با مسائل جهانی که ایران دارد و هم در ارتباط با مسائل منطقه ای و داخلی.

وی ادامه داد: شرایط امسال از یک سو و شرایط جهانی که ما داریم و توطئه های آمریکایی و غربی علیه ایران و توطئه های منطقه ای از سوی دیگر و همچنین به اعتبار بحث های ملی کشورمان که داشته و داریم راهپیمایی روز قدس اهمیت ویژه ای دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: با توجه به تهدیدهایی که ترامپ و آمریکایی ها نسبت به ایران دارند؛ راهپیمایی امروز می‌تواند پاسخ محکمی باشد که جامعه ایرانی برغم تهدیدهای پیوسته و تحریم های مکرر اما همچنان منسجم در مقابل این تهدیدها ایستاده است.

صالحی یادآور شد: همچنین با وجود توطئه های منطقه ای در شرایط خاصی قرار داریم و این راهپیمایی پاسخی به همه توطئه های منطقه ای نیز هست.

وی افزود: ایران چهل سال است که همبستگی خودش را با آرمان فلسطین در روز قدس اعلام می‌کند. امسال با توجه به بحث معامله قرن و اتفاقاتی که

سال گذشته در ارتباط با پایتختی قدس از سوی آمریکایی ها و برخی از مجموعه های دیگر رخ داد روز قدس به لحاظ همبستگی با ملت فلسطین هم اهمیت افزونتری پیدا کرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: در مجموع روز قدس امسال روز ویژه ای است، هم در ارتباط با مسائل جهانی و منطقه ای و هم همبستگی با مردم فلسطین.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.