معرفی جدیدترین بازی‌ها در زمین تی وی

حدود 30 سال پیش که اولین و قدیمی ترین کنسول‌های بازی پا به عرصه وجود گذاشتند، کسی فکر نمیکرد که روزی اندروید ، این سیستم عامل کوچک و انعطاف پذیر جای تمام آن‌ها را گرفته و سردمدار تکنولوژی شود. هیچ وقت تصور نمیشد که موبایل‌هایی که تنها مجهز به تماس و یک چراغ قوه نه چندان قوی هستند، روزی بتوانند سنگین ترین و حجیم ترین برنامه ها را اجرا کرده و میلیون ها کاربر را سرگرم کنند. مدتی بعد از آن دوره گوشی ها میتوانستند بازی‌های بسیار ساده که حالت پیکسلی داشتند را روی خود اجرا کنند، اما چه کسی میتوانست پیش بینی کند که تلفن های همراه طی سال‌های آینده قرار است پیچیده ترین پردازنده های گرافیکی را در خود داشته باشد.

بحث درباره پیچیدگی بازی‌های اندرویدی همواره یکی از جذاب ترین بحث هاست که از قضا خواننده‌های بسیاری به دنبال این گونه مطالب هستند به همین خاطر زمین تی وی ، که یک وبسایت اشتراک ویدئو می‌باشد، بخشی تحت عنوان گیم یا بازی دارد که همواره جدیدترین تریلر بازی ها به همراه نقد و بررسی را در آن جا قرار می‌دهد. به همین خاطر پیشنهاد می‌شود که حتما از بخش تریلر بازی این سایت دیدن کنید. اما در این جا میخواهیم شما را با تعدادی از بازی های این سایت آشنا کنیم. همچنین در بخش تکنولوژی میتوانید ویدئو جدیدترین تکنولوژی ها را مشاهده کرده و لذت ببرید. ما با همراه باشید!

  • معرفی بازی GTA San Andreas

GTA San Andreas از جمله بازی‌هایی است که باید حتما با آن ‌آشنایی داشته باشید. در واقع GTA San Andreas نسخه پنجم از مجموعه بازی‌های خشونت در شهر است که گویا به تازگی دوبله فارسی آن به همراه خودرو‌های ایرانی آن هم منتشر شده است. بازی GTA San Andreas با رویکرد جدید خود توانست دنیای بازی را تا حد زیادی متحول کند. این بازی به جای پای بسیاری از سازندگان بازی دیگر مبدل شد و شاید از دید بسیاری از گیمر‌ها به عنوان یکی از بهترین بازی‌های تاریخ باشد. حال که بیش از 10 سال از انتشار بازی GTA San Andreas می‌گذرد، به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های راک استار تبدیل شده است. شما می‌توانید ویدئوی بررسی بازی GTA San Andreas در سایت زمین تی وی را مشاهده کنید. برای این کار کافی است نام بازی را در باکس سرچ جست و جو کرده و یا از منوی گیم در بالای صفحه استفاده کنید.

تریلر بازی
تریلر بازی
  • معرفی بازی The Crew 2

به تازگی استودیوی Ivory Tower یک بازی در سبک مسابقه‌ای را تولید و شرکت Ubisoft آن را منتشر کرده است . این قسمت از بازی با نسخه اولی آن دارای تفاوت‌های زیادی است. در این بازی مهیج شما در یک فضای بسیار گسترده هستید که حق انتخاب وسایل نقلیه بسیاری را داشته و می‌توانید با هر یک از آن‌ها به بازی بپردازید. از جمله تفاوت‌های نسخه 2 این بازی با نسخه 1 آن می‌توان وجود وسیله نقلیه قایق و هواپیما را نام برد. همین امکانات به همراه گیم پلی بسیار قوی آن باعث شده است تا هیجان بازی بسیار بیشتر شود. در ابتدای بازی شما می‌بایست بازی خود را با یک ماشین پرسرعت آغاز کرده و پس از آن ماموریت شما با یک قایق آغاز خواهد شد. شما در این بازی مهیج در یک فضای بسیار گسترده در امریکا حضور داشته و همین محیط گسترده که به بیش از 3000 متر می‌رسد، چالش‌های بازی را بسیار بیشتر خواهد کرد. پیشنهاد می‌کنیم برای تماشای این ویدئوی این بازی به سایت زمین تی وی سری بزنید. کافی است که نام بازی را در باکس سرچ جست و جو نمایید.

  • معرفی بازی The Nightmare Prince

سال پیش استودیوی بازی‌سازی  Frozenbyte  و  Modus Games اقدام به انتشار تریلر بازی The Nightmare Prince نمودند. تریلر بازی The Nightmare Prince  در سایت زمین تی وی موجود است. بیشتر گیمر‌های سبک پازل ، استودیوی فروزن بایت را به خاطر بازی‌های trine آن می‌شناسند. مدتی پیش دو کمپانی نام برده برای ساخت بازی‌های سبک پازل با یکدیگر به همکاری پرداختند. در ساخت این بازی از سبک 2.5 بعدی استفاده شده است. شما در این بازی با سادگی روبرو نیستید، بلکه شما با یک بازی به همراه جلوه‌های بصری فوق العاده و جزئیات فراوان روبرویید. به نظر می‌رسد بازی The Nightmare Prince از لحاظ داستان هم قوی باشد و در کل بتواند طرفداران خود را از هر لحاظ راضی نگه دارد.

/پایان رپورتاژ آگهی/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.