حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب ایجاد یک دولت مقتدر می شود

عباس کیفی بجستانی، در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما، با تأکید براینکه دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد نا امیدی برای عدم مشارکت مردم در انتخابات هستند، گفت: حضور مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری موجب تقویت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی است و همه باید در لبیک به فرمان امام (ره)، رهبر معظم انقلاب و پیام شهدای گرانقدر دراین انتخابات حضوری پرشور داشته باشند.

وی با بیان اینکه حضورحداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، پشتوانه قدرتمند منتخب مردم برای خدمت گذاری به ملت ایران اسلامی خواهد بود، افزود: امروز جمهوری اسلامی از نظر قدرت جهانی و منطقه‌ای در بهترین شرایط خود قرار دارد و با توجه به توطئه‌های مستکبرین علیه جمهوری اسلامی، نه تنها قدرت منطقه‌ای و جهانی ایران کاهش نیافت، بلکه نفوذ ایران در منطقه و در کشورهای اسلامی افزایش پیدا کرده است.

کیفی بجستانی گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بحث انتخابات است که معاندان نظام در تلاشند تا با نا امید کردن مردم و به راه‌انداختن جنگ روانی از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کنند، اما با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی بار دیگر به دشمن ثابت خواهیم کرد که نمی‌توانند در برابر اراده مردم کاری از پیش ببرند.

وی تاکید کرد: مردم فهیم و شریف کشور در انتخابات امسال با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای ثابت خواهند نمود که در همه صحنه‌های حمایت از نظام حضوری پرشور داشته و دارند.

این فعال قرآنی و فرهنگی اظهار کرد: باید در جامعه بیش از پیش روشنگری وجود داشته باشد تا مردم بتوانند انتخابی اصلح داشته باشند و انتخابات به صورت آبرومندانه و با مشارکت فعالانه افراد برگزار شود.

کیفی بجستانی با بیان اینکه یکی از موضوع‌های مهمی که همواره بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدا بر آن تاکید داشتند، موضوع انتخابات و مشارکت فعال در آن است، یادآور شد: مردم قهرمان و جوانان فداکار ایران اسلامی برای خشنودی حضرت امام (ره) و شهیدان بار دیگر با حضوری فعال در انتخابات به وصیت آنها عمل می‌کنند.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نه تنها موجب ایجاد یک دولت مقتدر با پشتوانه بالای مردمی می‌شود، بلکه در اقتداربخشی به نظام نیز تاثیر غیرقابل انکاری دارد.

کیفی بجستانی بیان کرد: امروز حضور پرشور و مشارکت حداکثری همه آحاد ملت ایران اسلامی در انتخابات برای ایجاد یک ایران قوی در آینده ضرورت بالایی دارد.

وی تأکید کرد: به طور قطع حضور در انتخابات فقط یک مشارکت نیست، بلکه افراد با حضور حداکثری در انتخابات سرنوشت چهار سال آینده خود و خانواده‌ خود را در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ‌فرهنگی در سال‌های آینده و پس از آن رقم خواهند زد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.