فکری: این برنامه‎‌ریزی لیگ در هیچ عطاری پیدا نمی‌شود

محمود فکری در گفت و گو با خبرگزاری تاریخ ما، در ابتدا درباره روند اردوی این تیم در تهران، اظهارکرد: تا پایان هفته جاری، اردوی ما در تهران ادامه دارد و از روز شنبه هفته آینده نیز تمرینات مان را در مسجدسلیمان آغاز می کنیم و برای بازی با تیم فولاد آماده می شویم. خدا را شکر تمرینات خوب پیش رفته است و بازیکنانم شرایط خوبی دارند. فعلا در این اردو بازی دوستانه نداشته ایم زیرا بیشتر تیم های لیگ یک و لیگ دویی، درگیر مسابقات هستند. ضمن این که برخی تیم های لیگ برتری هم بودند ولی باتوجه به این که در آینده با آن ها بازی داریم، نتوانستیم بازی تدارکاتی داشته باشیم و به همین دلیل بیشتر به انجام بازی درون تیمی پرداختیم.

وی به تداوم مشکلات مالی تیمش اشاره کرد و گفت: باشگاه همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند و اگر این شرایط بهبود پیدا کند طبیعتا تیم نیز می تواند با دغدغه کمتر و تمرکز بیشتر به کار خود ادامه دهد. مشکلات مالی خلل آنچنانی در روند تیم ایجاد نکرده اما تاثیرگذار است. امیدواریم باتوجه به قول هایی که دوستان مختلف برای رفع مشکلات مالی داده اند، این مهم محقق شود و مشکلات مان کمتر شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این که تیم در حال خوب نتیجه گرفتن بود که لیگ تعطیل شد، افزود: این وقفه کمی کار ما را سخت تر می کند زیرا باتوجه به مشکلات مالی که داریم و مواجهه با ویروس کرونا، کار ما سخت تر می شود و باعث می شود با مشکلات بیشتری کار را پیش ببریم. در مدت زمانی که من به عنوان سرمربی کارم را در نفت آغاز کرده ام، با وقفه های طولانی مدت بین بازی های مان مواجه بوده ام که واقعا این وقفه ها ما را اذیت می کند. در ادامه نیز در کمتر از ۱۰ روز باید در سه بازی به میدان برویم. به ویژه این که فاصله بین بازی تیمم با تیم های پیکان و نفت آبادان، تنها چهار روز است و این خیلی ما را اذیت می کند.

وی عنوان کرد: امیدوارم برنامه ریزی شود که تمام تیم ها و جوانب را در نظر بگیرند و به نظرم این شکل برنامه ریزی در هیچ عطاری پیدا نمی شود. در ایران در فاصله چهار روز، بازی نداشته ایم. به هر حال خستگی و آسیب دیدگی ها هم به بازیکن و هم به تیم ضربه می زند و کیفیت بازی ها نیز پایین می آید. خواهش من این است که مسئولانی که برنامه ریزی می کنند به این مسائل نیز توجه کنند.

فکری همچنین درباره برد ایران مقابل بحرین نیز گفت: به تیم ملی خسته نباشید و تبریک می گویم. بازی با بحرین خیلی سخت تر بود زیرا حریف بسته بازی کرد و کار سخت شده بود اما خوشبختانه در نیمه دوم وقتی تیم ملی به گل رسید، کار راحت تر شد و حریف هم بازتر بازی کرد تا جبران کند و بر این اساس نیز فضای بیشتری به تیم ملی داده شده و توانستیم به گل های دوم و سوم هم برسیم.

وی بیان کرد: نباید از تیم ملی انتظار بازی های زیبا و پرگل داشته باشیم زیرا فاصله تمرینات و هماهنگ شدن بازیکنان کم بوده است. به نظرم همین که بتوانند بازی ها را به همین شکل ادامه دهند، خوب است. باتوجه به این که بازی به بازی نیز هماهنگ تر می شوند، امیدواریم که به عنوان تیم اول گروه خود به مرحله بعدی صعود کنیم. به نظر من تیم ملی ایران می تواند به عنوان تیم اول صعود کند و این توانایی و شرایط را دارد. کار سخت است اما با تلاش و یکدلی بیشتر، حاصل خواهد شد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.