جوهری: به چینش مجمع زورخانه‌ای اعتراض کردیم اما فایده‌ای نداشت

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، مجتبی جوهری پس از مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای در جمع خبرنگاران، گفت: قواعد در این انتخابات رعایت نشد چرا که انتظار این بود شخص بی‌طرف سرپرست فدراسیون شود اما این کار انجام نشد. متاسفانه این اقدامات جایگاه فرهنگ و منش پهلوانی را به خطر انداخت. امیدوارم همیشه در هر جایگاهی با رعایت اصول پهلوانی امور را جلو ببریم.

رییس پیشین فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای افزود: این ورزش نباید دچار این ناعدالتی می‌شد. وظیفه ماست که به توسعه و جایگاه این رشته کمک کنیم و حیف است چنین اتفاقاتی را در این رشته دیدیم. این مسائل در پایداری فرهنگ پهلوانی نقش مخربی دارد و نگاه‌ها به این رشته را دچار تغییر می‌کند.

او خاطرنشان کرد: ۳ نفر از کاندیداها بارها به اقدامات غیرقانونی قبل از مجمع اعتراض کردیم اما هیج توجهی به آن نشد. چینش مجمع شائبه زیادی را به‌وجود آورد تا فرد مد نظر خودشان رییس فدراسیون شود. در رابطه با نمایندگان باشگاه‌ها، ورزشکاران، داوران و مربیان در مجمع توجهی به شایسته سالاری نشد و افراد مجمع را چینش کردند.

جوهری در پایان گفت: متاسفانه هیچ توجهی به سامانه اطلاعاتی که زحمات زیادی برای آن کشیده شد صورت نگرفت و جایگاه افراد برای انتخاب در مجمع نادیده گرفته شد. ما ۳ یا ۴ مرتبه هم به وزارت ورزش نامه نوشتیم اما توجهی به اعتراضات نشد. این که تلاش کردند فرد مدنظر خودشان را رییس کنند اصلا زببنده ورزش پهلوانی کشور نبود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.