مردم با شرکت در انتخابات صلابت جمهوری اسلامی را به رخ بکشند

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلیزاده سرایی امروز ۲۱ خرداد در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز اظهار کرد: نمازگزاران همواره در طول تاریخ در حرکت های مختلف انقلاب پیشقدم بودند و امروز برگزاری نماز جمعه به برکت رهبری امام خمینی(ره) است.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) باور داشتند که انقلاب در خاورمیانه پیروز خواهد شد و همین امر محقق شد که با عنایت خداوند انقلاب به پیروزی رسید و از روز پیروزی انقلاب نظام سلطه به دنبال ضربه زدن به انقلاب است.

وی با بیان اینکه دشمنان از آغاز انقلاب تاکنون همواره ملت ایران را تحریم کرده اند، گفت: در زمان جنگ تحمیلی حتی سیم خاردار هم به ما نمی‌دادند و همه‌ی تلاششان شکست انقلاب بود اما هدایت خداوند و باور امام به خداوند انقلاب را به سمت پیروزی برد و امام علم انقلاب را در همه‌ی  دنیا برپا کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا تاکید کرد: تعبیر امام از مردم ایران این طور بود که  ملت ایران را بالاتر از امت زمان رسول الله(ص)، امام علی(ع) و امام حسین(ع) می‌دانستند و چون ملت همیشه تمام نقشه های دشمن را خنثی کرده اند، نظام سلطه از ملت ایران کینه دارد.

وی ادامه داد: سیاست های آمریکا عوض نشده است و اصلی ترین سیاست آنها بردن ایران به سمت استحاله و تابعیت ملت ایران به آمریکا است.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با داشتن بیش از ۲۰۰ شبکه ماهواره ای هدفی جز عدم حضور مردم در انتخابات را دنبال نمی‌کند و با هزینه های زیاد در این شبکه ها به دنبال تسخیر اذهان مردم است.

حجت الاسلام سرایی تاکید کرد: با وجود تمام مشکلات مردم بازهم از انقلاب دفاع می‌کنند و باید از دولت و مجلس مطالبه گری کنند.

وی اضافه کرد: دشمن در حالی به دنبال سیاه نمایی است که جمهوری اسلامی در حال تعیین معادله در منطقه است و سرباز فداکاری مثل شهید حاج قاسم سلیمانی که شاگرد مکتب امام بود، تمامی نقشه های دشمن را خنثی و تهدید ها را به فرصت تبدیل کرد.

وی تاکید کرد: تمامی دشمنان جمع شده اند تا انقلاب اسلامی را شکست دهند اما راز موفقیت نظام ایستادگی در برابر دشمن و سرلوحه قرار دادن این سخن امام حسین(ع) که فرمودند: إنی لا أری الموت إلاّ سعادةً ولا الحیاةَ مع الظالمین إلا برما(ه تحقیق من نمی بینم مرگ را، مگر سعادت و نمی بینم زندگی در کنار ستمگران را، مگر عار و ننگ) و علمدار امام حسین(ع) نیز در صحرای کربلا به ما یاد داد که تا پای جان از اسلام دفاع کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا متذکر شد: همانطور که  امام علی(ع) فرموده اند که شیعه ما کسی است که از هیچ چیز مضایقه نمی‌کند، ما نیز باید با قدم، قلم و جان خود برای دفاع از آرمان های انقلاب بکوشیم و همانطور که شهید سلیمانی گفت که ایران قرارگاه امام حسین(ع) است، نشان دهیم که ایران به عنوان مرکز ثقل حرکت انقلاب دنیا را متوجه خود کرده و توطئه های دشمنان را بهم زده است.

وی، به مشارکت مردم در انتخابات دوران جنگ اشاره کرد و افزود: آمریکا باید بداند مردمی که زیر بمباران هوایی دشمن بازهم پای صندوق های رای حاضر شد،  در ۲۸ خرداد نیز  همانند چهار دهه گذشته در انتخابات شرکت خواهد کرد.

 پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.