رفع مشکل آب مناطق محروم به واسطه شرکتهای دانش بنیان

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منایع طبیعی مجلس گفت: اجرای پروژه شیرین سازی آب در بوشهر نشان داد که معاونت علمی و فناوری برای رفع مشکلات آب مناطق محروم از شرکت های دانش بنیان کمک گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما ، محمدجواد ساداتی نژاد امروز در مراسم رونمایی از طرح های فناورانه حوزه آب که در محل معاونت علمی و فناوری برگزار شد گفت: یکی از دغدغه‌های مجلس شورای اسلامی، کاربردی شدن فناوری‌های تولید شده در معاونت علمی و فناوری و وزارت علوم در راستای رفاه مردم است.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منایع طبیعی مجلس شورای اسلامی افزود: ما نگران عدم کاربردی شدن خروجی فعالیت‌های دانش بنیان در زندگی مردم بودیم؛ چرا که این طرح‌ها با هرینه‌های بالا اجرایی شده اند.

ساداتی نژاد با اشاره به اجرای سامانه آب شیرین کن در بوشهر که توسط شرکتهای دانش بنیان و حمایت معاونت علمی اجرایی شده است، بیان کرد: اجرای این پروژه نشان داد که معاونت علمی و فناوری برای رفع مشکلات آب مناطق محروم از شرکت های دانش بنیان کمک گرفته است.

وی افزود:باید برای توسعه فناوری‌های مرتبط با شیلات جدی‌تر عمل شود زیرا کشور دارای ۶ هزارو ۵۰۰ کیلومتر ساحل است ولی به درستی از این ظرفیت استفاده نشده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.