مودریچ: انگلیس از شانس های اصلی قهرمانی است

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما و به نقل از talkspor ، تیم ملی فوتبال کرواسی در بازی نخست خود در یورو ۲۰۲۰ باید به مصاف انگلیس برود.

لوکا مودریچ، کاپیتان کروات ها قبل از این بازی گفت: از نظر من انگلیس بدون شک نسبت به سه سال قبل بهتر شده است. بازیکنان بااستعداد و تشنه موفقیت در این تیم زیاد هستند و به هیچ وجه نمی توان تنها از یک بازیکن حرف زد. همه بازیکنان این تیم خطرناک هستند. از نظر من انگلیس از شانس های اصلی قهرمانی است.

او ادامه داد: انگلیسی ها در زمین خود بازی می کنند و نبود هواداران دیگر تیم ها امتیازی برای آنها است و به همین دلیل شانس زیادی برای قهرمانی دارند. هنوز بازی برابر این تیم در سال ۲۰۱۸ را به یاد دارم. آنها گل اول را زدند اما از فرصت های زیادی که بعد از آن خلق کردند به خوبی استفاده نکردند و همین باعث شد تا ما به خود بیایم و در نیمه دوم بهتر از حریف شویم. در نهایت در ضربات پنالتی پیروز شدیم. بازگشت برابر انگلیس کیفیت بالای ما را نشان داد.

مودریچ درباره شانس تیمش برای قهرمانی در یورو گفت: ما عادت کرده ایم که قبل از آغاز هر رقابت بزرگی شانس کمی برای ما قائل شوند و این ما را اذیت نمی کند. ما همواره برای موفقیت تیم خود جنگیده ایم. ما همان تیم نایب قهرمان جام جهانی نیستیم. بعضی از بازیکنان رفته اند و جوانان جای خالی آنها را پر کرده اند. برای هماهنگ شدن به زمان نیاز داریم. قدم به قدم پیش می رویم و فکر نمی کنم که هیچ تیمی آرزوی بازی کردن با ما را داشته باشد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.