کار شاخص اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در لرستان چیست؟

علی آشتاب در پاسخ به پرسش خبرگزاری تاریخ ما مبنی بر اینکه از بالغ بر هفت سال که مدیرکل این اداره بوده، راضی است و چه نمره‌ای به خودش می‌دهد؟ گفت: نمره را بایستی مردم و جامعه هدف این اداره کل بدهند ولی تمام توان خود را برای انجام وظایف به طور صحیح بکار گرفته‌ام و امیدوارم که این زحمات مثرثمر بوده باشد.

وی با اشاره به کارهای شاخص در این مدت تصریح کرد: یکی از کارهای شاخص و مهمی که در این مدت انجام گرفته ارتباط صحیح و منطقی با جامعه کارگری و کارفرمایی، تشکل‌های کارفرمایی و کارگری و به عبارتی شرکای اجتماعی بوده و در کنار آن نگاه مساوی و مسئولانه به جامعه کارگری و کارفرمایی و جلوگیری از بخشی‌نگری بوده و از طرفی پیگیری‌های سیاست اقتصادی بوده که با پیگیری‌های استانداران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم صورت گرفت.

آشتاب افزود: یک کار شاخص که باید از آن نام ببریم پیگیری طرح اشتغال روستاییان و عشایر با هدف توسعه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اقتصادی در این مناطق برای جلوگیری از مهاجرت و استمرار سکونت در روستاها و مهاجرت معکوس است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اضافه کرد: در همین طرح با تلاش مجموعه مدیریت استان و بانک‌های عامل و همچنین فعالان این حوزه ۱۳۵۸ طرح با اعتباری معادل ۳۰۹ میلیارد تومان و اشتغال ۵۶۷۳ نفر موفق به دریافت تسهیلات از بانک‌ها شده‌اند.

وی ادامه داد: البته برای اشتغال روستاییان و عشایر ۶۲ طرح با اعتبار ۸۵ میلیارد تومان و پیش بینی اشتغال ۷۲۶ نفر در دست بررسی داریم.

 آشتاب گفت: امیدواریم با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه ایجاد اشتغال برای هم‌استانی‌ها فراهم شود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.