پیروزی اتریش در نخستین تجربه یورویی مقدونیه

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، اتریش و مقدونیه امشب (یکشنبه) در چارچوب نخستین دیدارشان در گروه C رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود اتریشی‌ها به پایان رسید. در این دیدار استفان لاینر، گرگوریش و آرناتوویچ در دقایق ۱۸ و ۷۸ و ۹۰ برای اتریش و گوران پاندف در دقیقه ۲۸ برای مقدونیه گل‌زنی کردند.

نیمه نخست این دیدار با نمایش برتر اتریشی‌ها آغاز شد و آن‌ها توانستند در دقیقه ۱۸ با ارسال دقیق سابیتزر و ضربه لاینر از زاویه بسته به گل نخست برسند. برتری اتریشی‌ها تا ۱۰ دقیقه ادامه داشت تا این که روی سلسله اشتباهات آن‌ها، یک توپ مرده پس از برخورد به مدافعان اتریش و پس از آن رها شدن توپ از دستان باخمن، دروازه بان این تیم در اختیار پاندف قرار گرفت و کاپیتان ۳۸ ساله و کهنه‌کار مقدونیه توانست در نخستین حضور کشورش در یورو، نخستین گل تاریخ مقدونیه در این رقابت‌ها را هم به ثمر برساند.

پس از این گل بازیکنان اتریش کمی بدون تمرکز به بازی ادامه دادند تا این که نیمه نخست به اتمام رسید. در نیمه دوم اتریشی‌ها توانستند خودشان را از نظر ذهنی بازیابی کنند و پس از ایجاد چند موقعیت نصفه و نیمه و واکنش‌های خوب دروازه‌بان مقدونیه، گرگوریش روی ارسال آلابا از جناح چپ خودش را به توپ رساند و دروازه مقدونیه را باز کرد تا تیمش دوباره پیش بیفتد.

در ادامه مقدونیه با آوردن مهاجم به داخل زمین، سعی کرد که بازی را دوباره به تساوی بکشاند اما در نهایت آرناتوویچ توانست در دقیقه ۹۰ با حرکت انفرادی در داخل محوطه جریمه مقدونیه، گل سوم اتریش را به ثمر برساند تا بازی با نتیجه ۳ بر یک به پایان برسد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.