عملیات اجرایی سالن ۶ هزارنفری بندرعباس تا پایان دولت آغاز می شود

احمد مرادی در گفت و گو با خبرگزاری تاریخ ما، در خصوص حضور معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی وزیر ورزش و جوانان در هرمزگان، خاطرنشان کرد: در این نشست با تأکید بر اتمام پروژه های ورزشی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰درصد، این پروژه ها باید تا پایان دولت و سال جاری به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه شهر بندرعباس جز معدود مراکز استانی است که ورزشگاه ۶ هزار نفری نداشت، تصریح کرد: با تأمین اعتبار مشارکتی این پروژه از محل اعتبارات وزارت ورزش و اعتبارات استانی، عملیات اجرایی سالن شش‌ هزارنفری بندرعباس تا پایان دولت آغاز می شود.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی همچنین از بهره برداری از فاز نخست ورزشگاه ۶ هزار نفری میناب نیز خبر داد و افزود: در فاز نخست این پروژه، زمین چمن و پیست دو و میدانی این ورزشگاه تا یک ماه آینده آماده افتتاح می شود.

مرادی همچنین از اتخاذ تصمیمات لازم برای تکمیل سالن سام و زال قشم خبر داد و بیان کرد: با پیگیری انجام شده از سوی استانداری هرمزگان و با دستور وزیر ورزش و جوانان، شرکت توسعه وزارت ورزش و جوانان مکلف به رفع موانع اجرایی این پروژه شده و اویل تیرماه، عملیات اجرایی این پروژه با شتاب بیشتری انجام می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۵ سالن ورزشی و ۳۰ زمین چمن ورزشی آماده بهره برداری است که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهور و وزیر ورزش و جوانان در تیرماه به بهره برداری خواهد رسید.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.