بادامکی: عراق مقابل ایران بی‌انگیزه نخواهدبود

حسین بادامکی در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در سه دیدار گذشته در مرحله نخست مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: تیم ملی عملکرد خوبی داشته و بازی به بازی بهتر شده است. در این سه بازی به آنچه می‌خواستیم دست یافتیم، امیدوارم بازی آخر که مهمترین بازی ایران هم هست را با موفقیت پشت‌سر بگذاریم.

وی افزود: تیم ملی در تمام نقاط زمین بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد. لژیونرهای آماده‌ای داریم که حضورشان به تیم ملی کمک می‌کند. یکی از آماده‌ترین تیم ملی‌های تاریخمان را می‌بینیم و فرقی نمی‌کند که کدام بازیکن در ترکیب قرار بگیرد. این موضوع به کادرفنی کمک می‌کند که با خیالی آسوده ترکیب مدنظرش را بچیند.

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد سامان قدوس یادآور شد: سامان قدوس از روز نخست حضور در تیم ملی، کیفیتش را ثابت کرده و یکی از باکیفیت‌ترین فوتبالیست‌های ایران است. نه تنها در بازی با بحرین، بلکه در تمام بازی‌ها مثمرثمر بوده و با توجه به نوع بازی قدوس، شخصا علاقه دارم بیشتر بازی کند، اما این موضوع بستگی به تصمیم کادرفنی دارد.

بادامکی درباره عملکرد خط دفاعی ایران بیان کرد: در دیدار با هنگ‌کنگ و کامبوج که بازی یک‌طرفه بود و توپ آنچنانی روی دروازه ایران نیامد. گلی هم که هنگ‌کنگ به ثمر رساند به خاطر عدم تمرکز بازیکنان ما در آن لحظه بود. به هر حال فوتبال است و این مسائل هم پیش می‌آید، ۲۷۰ دقیقه بازی و ۱ گل خورده آمار بسیار خوبی است.

وی در خصوص پیش‌بینی‌اش از دیدار آتی ایران با عراق گفت: بازیکنان عراق همیشه مقابل ایران با تمام انگیزه و وجود بازی کرده‌اند. فکر نمی‌کنم به دلیل قطعی شدن صعودشان، مقابل ایران بی‌انگیزه ظاهر شوند. عراق با تمام توان مقابل ایران ظاهر می‌شود و برای کسب نتیجه بازی خواهد کرد. صعود عراق کار را برای ایران راحت نکرده است.

کارشناس فوتبال ایران با انتقاد از مقایسه‌ اسکوچیچ و کی‌روش عنوان کرد: مقایسه‌هایی که در خصوص این دو مربی صورت می‌گیرد، اشتباه است، زیرا سبک و سیاق آنها متفاوت است. کی‌روش برای تیم ایران زحمات زیادی کشید و تلاش زیادی کرد. اسکوچیچ هم در ایران نتایج خوبی گرفته و در تیم ملی باید به او زمان بدهند.

بادامکی بیان کرد: کی‌روش در ۸ سال دوران حضورش در ایران از بهترین‌ها استفاده کرد و همین بازیکنان را در اردوهای گوناگون در کنار هم بازی داد. این نقد که کی‌روش هیچ کاری برای تیم ملی ایران انجام نداده اشتباه است و باید منصف باشیم.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.